خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

نمره قبولی جهت تیم دوم ایران, ایران 2 – توگو 0

ملی پوشان کشور عزیزمان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود جهت آماده شدن جهت جام جهانی توانستند با دو گل از سد توگو بگذرند.

نمره قبولی جهت تیم دوم ایران, ایران 2 - توگو 0

ملی پوشان کشور عزیزمان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود جهت آماده شدن جهت جام جهانی توانستند با دو گل از سد توگو بگذرند.

پیروزی کشور عزیزمان ایران برابر توگو

دو گل کریم انصاری فرد در این دیدار باعث شد تا نخستین پیروزی تیم کی روش در راه آماده سازی جهت جام جهانی به دست بیاید. ملی پوشان کشور عزیزمان ایران که چند روز دیگر باید برابر روسیه قرار بگیرند نخستین بازی تدارکاتی خود را به سلامت و با پیروزی به آخر رساندند.

نمره قبولی جهت تیم دوم ایران, ایران 2 – توگو 0

ترکیب ایران

حامد لک، روزبه چشمی، محمدحسین کنعانی زادگان(73 سیدجلال حسینی)، وریا غفوری، احسان حاج صفی(46 سعید آقایی)، سعید عزت اللهی(46 امید ابراهیمی)، احمد عبدالله زاده(73 وحید امیری)، مهدی ترابی(77 اکبر ایمانی)، سامان قدوس(63 رضا قوچان نژاد)، کاوه رضایی و کریم انصاری فرد
سرمربی: کارلوس کی روش

عبارات مهم : کریم انصاری فرد – سرمربی تیم ملی

ترکیب توگو

سابیرو واسا، فرانکو آتچو(84 آتسو سکو)، حکیم اوروساما، ماتیو دوساوی (75 سنام وومه)، اورو اوکوریکو(65 ماکیلبه کولون)، استیو لاوسن، کوکو (75 گیلائوم ینوسی)، لالاوله آتاکورا، فودولابا، اورتگا دینه و ایلهاس ببو(65 کوملان آبگنیادان)
سرمربی: کلود لروی

ملی پوشان کشور عزیزمان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود جهت آماده شدن جهت جام جهانی توانستند با دو گل از سد توگو بگذرند.

شرح گل ها

ایزان 1 توگو 0(دقیقه 51، کریم انصاری فرد): شوت محکم سامان قدوس از پشت محوطه جریمه با تصویر العمل دروازه بان توگو دفع شد ولی کریم انصاری فرد با وقت طلبی از توپ برگشتی نهایت استفاده را برد و توانست دروازه حریف را باز کند.

ایران 2 توگو 0(دقیقه 59، کریم انصاری فرد): یک حمله سریع از سوی ملی پوشان کشور عزیزمان ایران که از روی یک ضربه ایستگاهی شروع شد باعث شد تا امید ابراهیمی تازه به میدان آمده از کناره راست با یک پاس کات بک توپ را به درون محوطه شش قدم فرستاد و بازهم انصاری فرد با جاگیری خوب خود توانست خیلی سریع به توپ برسد و آن را وارد دروازه توگو کند.

بهترین بازیکن:

طبیعتا کریم انصاری فرد با دو گلی که در این دیدار وارد دروازه حریف کرد را می توان عالی ترین بازیکن دیدار گزینش کرد. مهاجم ایرانی المپیاکوس با جایگیری و وقت طلبی توانست دو بار گلزنی کند.
مهدی ترابی نیز یکی از عالی ترین بازیکنان کشور عزیزمان ایران در این دیدار بود. هافبک تکنیکی تیم ملی در این دیدار پشت مهاجمان بازی می کرد و تا زمانی که در میدان حضور داشت با پاس ها و حرکات رو به جلوی خود موزیک حملات تیم ملی را تنظیم می کرد.
سامان قدوس نیز در نخستین بازی خود توانست بدرخشد و بارها با حرکات خود خط دفاعی توگویی ها را به هم بریزد. او روی گل اول کشور عزیزمان ایران نیز تاثیر مستقیم داشت.
به این نفرات باید روزبه چشمی را هم اضافه کرد که با وجود حضور در قلب خط دفاعی روز پرفروغی را پشت سر گذاشت و تمام ضربات اول روی دروازه کشور عزیزمان ایران را زد.

شرح بازی:

نمره قبولی جهت تیم دوم ایران, ایران 2 – توگو 0

ملی پوشان کشور عزیزمان ایران موفق شدند بعد از یک نیمه سرد، در 45 دقیقه دوم بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند و 2 بار دروازه حریف را باز کنند و در نهایت با پیروزی به کار خود خاتمه دهند.
کارلوس کی روش جهت این دیدار از ترکیب عجیبی استفاده کرد و بازیکنان مهم تیم ملی را به استثنای یکی دو نفر نیمکت نشین کرد و با نفرات ذخیره خود پا به میدان گذاشت. بازی با حملات کشور عزیزمان ایران شروع شد و از همان ابتدا پیدا بود حتی ذخیره های تیم ملی نیز یک سر و گردن از حریف خود بالاترند. چند حمله پیاپی در 20 دقیقه ابتدایی دروازه حریف زردپوش را با خطرات جدی مواجه کرد ولی هیچکدام از آنها سودی جهت تیم ملی نداشت تا از میانه های نیمه اول توگویی ها نیز پیش بکشند و راه دروازه کشور عزیزمان ایران را درپیش بگیرند.

دقایق میانی نیمه اول که حاصل آن دو، سه حمله خطرناک جهت توگویی ها بود تیم ملی یکی از بی برنامه ترین بازی های خود را به نمایش می گذاشت. یک بازی بی نشانه که دقیقا مشخص نبود چه اتفاقی باید در آن بیفتد تا دروازه توگو با خطر روبرو شود. ابن مدل بازی کشور عزیزمان ایران تا دقایق نهایی انجام گرفت و تنها در دقایق نهایی بازهم از روی ارسال از ضربات ایستگاهی ملی پوشان می توانستند به گل برسند که آن هم به علت بی دقتی مهاجمان از دست رفت.

اما همانطور که انتظار می رفت تعویض های کی روش از همان شروع نیمه دوم شروع شد و او هر 10 دقیقه یک بار، دو بازیکن خود را از زمین بیرون می آورد. تعویض هایی که در نهایت به سود تیم ملی شد و روند حرکتی این تیم را در نیمه دوم علی رغم 45 دقیقه ابتدایی سریع تر کرد. روندی که در نهایت باعث شد تا ملی پوشان کشور عزیزمان ایران دو بار با وقت طلبی خود به گل برسند و شرایط را جهت پیروزی خود مهیا کنند.

سرمربی تیم ملی که می خواست اغلب بازیکنانش را در این بازی گرم کند 17 نفر از آنها را به میدان فرستاد و البته با تفکراتی که داشت در نیمه دوم تلاش در هجومی تر کردن تیم داشت تا در نهایت بتواند در برابر حریف کم نام و نشان به برتری برسد و همین اتفاق هم افتاد. البته از بازی خوبی تیم مهمان نیز نمی توان گذشت، توگویی ها در این دیدار چند بار تا مرز فروپاشی دروازه کشور عزیزمان ایران پیش رفتند ولی در نهایت موفق به این کار نشدند تا به عنوان تیم بازنده زمین را ترک کنند.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com

ملی پوشان کشور عزیزمان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود جهت آماده شدن جهت جام جهانی توانستند با دو گل از سد توگو بگذرند.

واژه های کلیدی: کریم انصاری فرد | سرمربی تیم ملی | دیدار تدارکاتی | بهترین بازیکن | دروازه بان | انصاری فر | بازیکنان | پیروزی | بازیکن | ایرانی | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *