خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

داور برابر تان باشد کار سخت می شود/ انتقاد شدید برانکو از داور

برانکو سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر شد و راجع به داوری صحبت کرد.

داور برابر تان باشد کار سخت می شود/ انتقاد شدید برانکو از داور

برانکو سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر شد و راجع به داوری صحبت کرد.

صحبت های برانکو ایوانکویچ راجع به داوری

برانکو ایوانکویچ سرمربی پرسپولیس بعد از تساوی 2-2 برابر الهلال و از بین بردن تیمش از لیگ قهرمانان آسیا در کنفرانس خبری بعد از این دیدار حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
برانکو در ابتدا گفت:« به تیم الهلال تبریک می گویم. آنها تیم خیلی خوبی هستند. الهلالی ها توانستند به فینال بروند و مرحله مشکل را پشت سر گذاشتند. آنها در گروه مشکل هم بودند و مثل ما تا اینجا آمدند.»

سرمربی سرخ ها در خصوص عملکرد منشا و غلط های داوری گفت:« به منشا تبریک می گویم که مرد میدان بود، دو گل زد و به تیمش کمک کرد. ما خیلی تلاش کردیم که در این بازی به برد برسیم. با توجه به نتیجه بازی رفت کار خیلی مشکل داشتیم. به نظرم شروع خیلی خوبی داشتیم چون سریع به گل رسیدیم ولی داور مسابقه با پنالتی اشتباهی که گرفت کارمان را سخت تر کرد. هنگامی که یک تصمیم اشتباه گرفته می شود، شرایط کاملا عوض کردن می کند. متأسفم که نتوانستیم به فینال برویم.»

داور برابر تان باشد کار سخت می شود/ انتقاد شدید برانکو از داور

برانکو در خصوص برنامه تیمش جهت مهار عمر خریبین گفت:« نخستین چیزی که باید بگویم، این است که خریبین بازیکنی عالی هست. می توانم اول از شما بپرسم قیمت بازیکنان الهلال چقدر است؟ آنها بازیکنان خوبی داشتند. البته بازیکنان ما هم عالی بودند و این را باید در نظر بگیرید. داور بازی با پنالتی اشتباهی که گرفت برنامه ما را به هم ریخت. هنگامی که داور برابر شماست، کارتان سخت می شود. من از شما می پرسم که آیا آنها نتوانستند منشا را مهار کنند، او هم امروز دو گل زد. به نظرم حتی قبل از گل دوم الهلال هم بازیکن آنها روی خلیل زاده اشتباه کرد.»

عبارات مهم : سرمربی تیم – پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس ضمن تقدیر از بازیکنانش بابت حضور در این مرحله گفت:« من باید به بازیکنانم تبریک بگویم که حضور آنها در نیمه نهایی عالی بود. به آنها خسته نباشید می گویم و مطمئناً می توانیم از این نتیجه های تجربه کسب کنیم. ما این فصل تجربه خوبی از لیگ قهرمانان گرفتیم، از گروه سخت مان افزایش خوبی داشتیم و به نیمه نهایی رسیدیم.»

سرمربی کروات سرخ ها با تمجید از هافبک دفاعی های تیمش گفت:« کمال و ربیع خواه امشب بزرگی کردند. من نمی توانستم با 15 مهاجم بازی کنم. ضمن اینکه اگر گل اول را که صحیح هم نبود، نمی خوردیم شرایط تفاوت می کرد. البته باید بگویم ما با دو هافبک دفاعی هم دو گل زدیم. ما پلن B هم داشتیم، ولی به نظرم عالی بازی کردیم.»
برانکو در بخش نهایی صحبت هایش با انتقاد از گزینش داور عمانی گفت:« جهت من عجیب است که داوری از عمان را جهت ما می گذارند. این بازی نیمه نهایی است و باید عالی ترین داوران را گزینش کنند. آیا جهت بقیه بازی ها از ژاپن، چین و استرالیا داور گزینش می کنند، ولی جهت بازی ما داور عمانی گذاشتند؟»

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

واژه های کلیدی: سرمربی تیم | پرسپولیس | بازیکنان | سرمربی | برانکو | ورزش | باشگاه پرسپولیس |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *