خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اقدام غافلگیرانه پرسپولیس علیه مهدی طارمی

باشگاه پرسپولیس در اقدامی غافلگیرانه, مهدی طارمی را جریمه و از قرارداد وی کسر کرد!

اقدام غافلگیرانه پرسپولیس علیه مهدی طارمی

باشگاه پرسپولیس در اقدامی غافلگیرانه, مهدی طارمی را جریمه و از قرارداد وی کسر کرد!

کسر قرارداد مهدی طارمی به وسیله پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس پیش از شروع فصل تصمیمی عجیب در قبال طارمی گرفت تصمیمی که به نظر می رسد در طول فصل تازه تبعات منفی جهت این کلوب در پی خواهد داشت.

درست زمانی که پرسپولیس به عنوان آماده ترین تیم فوتبال کشور عزیزمان ایران در سوپر جام قدرت نمایی کرد و تصویری مقتدر را جهت حضور در مسابقه های لیگ هفدهم نشان داد این کلوب با جریمه طارمی، بااهمیت ترین بازیکن پرسپولیس را در موضعی تند علیه این کلوب قرار داد.

اقدام غافلگیرانه پرسپولیس علیه مهدی طارمی

گاهی این بازیکنان هستند که با تصمیمات و گفته های عجولانه خود یک تیم را به حاشیه می برند ولی انتظار از مدیران کلوب ها بالاتر هست. آنها مسئولیت کنترل اوضاع یک کلوب را به عهده دارند. ولی در پرسپولیس درست شاهد تصویر این ماجرا بودیم.

کسر قرارداد طارمی تبعات منفی جهت پرسپولیس دارد و تاثیر مستقیم روی عملکرد مهاجم پرسپولیس خواهد گذاشت. طارمی در موضع تصویر العمل برابر پرسپولیس قرار گرفته هست. به این ترتیب اگر در طول فصل تازه طارمی بی انگیزه شود و مهاجم هر لحظه نباشد مدیران پرسپولیس نباید تعجب کنند. خود آنها این شرایط را جهت بااهمیت ترین بازیکن تیم رقم زدند.

شکی نیست شخص برانکو ایوانکوویچ منتقد اول این حرکت باشگاه پرسپولیس خواهد بود آیا که با این حرکت انرژی طارمی پیش از شروع فصل تازه گرفته شد. حتی اگر بابت رویدادهای اخیر او لایق جریمه بوده زمانی که به تمرینات بازگشت و زمانی که اعلام کرد جهت فصل تازه در پرسپولیس حضور خواهد داشت می شد کوتاه آمد و چنین جریمه ای را در نظر گرفت ولی با این تصمیم باید در انتظار حواشی تازه در پرسپولیس بود.

عبارات مهم : برانکو ایوانکوویچ – مهدی طارمی

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی


واژه های کلیدی: برانکو ایوانکوویچ | مهدی طارمی | پرسپولیس | بازیکنان | تصویری | باشگاه | بازیکن | قرارداد | تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *