خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

استقلالی ها در بازار نقل و انتقالات چه كار خواهند كرد؟

قصد داریم نگاهی بیاندازیم به فعالیت های استقلال در فصل نقل و انتقالات؛ در ادامه با ما همراه شوید.

استقلالی ها در بازار نقل و انتقالات چه كار خواهند كرد؟

قصد داریم نگاهی بیاندازیم به فعالیت های استقلال در فصل نقل و انتقالات؛ در ادامه با ما همراه شوید.

فصل پوست اندازی در استقلال

فعالیت‌های نقل و انتقالاتی تیم استقلال شروع شده است است.

همه چیز از باخت سنگین برابر العین شروع شد. جایی که شرایط و اتفاقات دست به دست هم داد تا استقلال در خاک امارات 6 گل از العین بخورد و وداعی تلخ با مسابقه هایی داشته باشد که ادعای تخصص را در آن داشت.

منصوریان که تا پیش از آن بازی به جوانان تیمش می نازید و می گفت که در نقل و انتقالات فقط 3 بازیکن قرار است جذب کند و ادامه راه را هم با همین جوانان می رود، بلافاصله بعد از آن شکست و در کنفرانس خبری گفت که حتما چند بازیکن بین المللی به تیمش اضافه خواهد کرد.

با وجود اینکه هنوز استقلال قرارداد هیچ بازیکنی را به صورت رسمی ثبت نکرده یا هنوز به هیچ بازیکنی اجازه جدایی قطعی نداده، ولی می توان با رصد فعالیت های نقل و انتقالاتی استقلال به این نتیجه رسید که آن ها با بازیکنان زیادی وارد مذاکره شده است اند و توافقاتی هم حاصل شده است هست. بدون تردید نخستین بازیکنی که باید حضورش را در استقلال قطعی دانست روزبه چشمی هست. کسی که با بد شانسی یک فصل را کامل از دست داد، حالا با انگیزه خیلی زیادی می خواهد برگردد و در مرکز زمین استقلال آقایی کند.

دومین مهره ای که آبی ها خیالشان از جذبش راحت هست، پژمان منتظری ملی پوش با سابقه و یک استقلالی قدیمی هست. منتظری بعد از چند سال حضور در لیگ قطر حالا سودای بازگشت به کشور عزیزمان ایران را دارد و چه گزینه ای بهتر از تیم محبوب او که ثابت شد اصلا حال و روز خوبی در خط دفاع ندارد؟

سرور جباروف که ظاهرا بازیکن استقلال هست، دیگر مهره ای است که احتمالا او را در ترکیب فصل آینده تیم منصوریان خواهیم دید. این هافبک ازبک که چندان تمایلی به بازگشت به کشور عزیزمان ایران نداشت، بعد از مذاکرات مقدماتی با استقلالی ها گویی نظرش عوض کردن کرده و قرار است بار دیگر به فوتبال کشور عزیزمان ایران برگردد.

در خط حمله هم با توجه به جدایی احتمالی کاوه رضایی و عملکرد نسبتا ضعیف علی قربانی، منصوریان در تلاش است تا حضور سجاد شهباززاده و مرتضی تبریزی را قطعی کند. شهباززاده که خود مایل است به استقلال بیاید بالطبع پیشنهاد آبی ها را رد نخواهد کرد و تبریزی هم تا الان پاسخ منفی به پیشنهاد تیمی که بنا به ادعای منصوریان تیم اول پایتخت هست، نداده و مذاکرات همچنان با او ادامه دارد.

دانیال ماهینی و شایان مصلح دو مدافع راست و چپ و جوانی که فصل گذشته را در استقلال خوزستان و سپیدرود رشت سپری کردند هم در لیست منصوریان قرار دارند. بازیکنانی که با اضافه شدنشان به تیم هم به جوان گرایی کمک کرده اند، و هم خیال استقلالی ها را از کناره ها راحت خواهند کرد.

استقلالی ها در بازار نقل و انتقالات چه كار خواهند كرد؟

کدام بازیکنان از قطار استقلال پیاده خواهند شد؟

گمانه زنی های زیادی در خصوص لیست خروج استقلال به گوش می رسد. میعاد یزدانی نخستین بازیکنی بود که جدایی خود از استقلال را قطعی کرد و به تیم سابقش سپیدرود بازگشت.

در قلب خط دفاع هم استقلال اوضاع جالبی ندارد. محمدحسین کنعانی زادگان بعد از یک فصل مصدومیت با مصاحبه تندی که علیه سرمربی تیم داشت، قطعا از استقلال جدا خواهد شد. مگویان هم ساز جدایی کوک کرده و میل به زیادی به ماندن ندارد.

از طرفی دیگر رابسون جانواریو که یک فصل قرضی جهت استقلال بازی کرد، معلوم نیست که جهت فصل بعد بتواند رضایت نامه خود را از تیم برزیلی بگیرد یا نه.

پادوانی هم با پیشنهاد تخفیف مبلغ قرارداد مواجه شده. او که قراردادی یک میلیاردی با آبی ها دارد، طبق گفته کلوب باید 50 درصد از قرادادش را کم کردن دهد تا امکان حضور او در تیم فراهم باشد.

وریا غفوری، فرشید باقری و امید ابراهیمی هم بازیکنانی هستند که هر کدام با دلایل مختلفی شاید فصل آینده در استقلال نباشند. حتی امید نورافکن هم می تواند یکی از جدا شده است ها باشد. او که قرار بود قراردادش را پیش از جام جهانی جوانان تمدید کند، نه تنها این کار را نکرد بلکه این روزها صحبت از پیشنهادات متفاوت خارجی او به گوش می رسد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

قصد داریم نگاهی بیاندازیم به فعالیت های استقلال در فصل نقل و انتقالات؛ در ادامه با ما همراه شوید.

واژه های کلیدی: نقل و انتقالات | پیشنهادات | استقلال | منصوریان | بازیکنان | جوانان | بازیکن | مذاکرات | استقلال | جدایی | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *