خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اسامی بازیکنان پرسپولیس که به خوشگذرانی پرداختند مشخص شد!

این روز ها طرفداران تیم پیروزی (پرسپولیس) مدام پیگیر این هستند که کدام یک از نفرات تیم ارزش در دبی و دو شب قبل از بازی با الاهلی محل

اسامی بازیکنان پرسپولیس که به خوشگذرانی پرداختند مشخص شد!

بازیکنان خاطی پرسپولیس در دبی شناسایی شدند.

کدام بازیکنان پرسپولیس در دبی به خوشگذرانی پرداختند؟

این روز ها طرفداران تیم پیروزی (پرسپولیس) مدام پیگیر این هستند که کدام یک از نفرات تیم ارزش در دبی و دو شب قبل از بازی با الاهلی محل اردوی تیم ارزش را ترک کرده و در مراسم خوش حالی تولد پسر معاون کلوب شرکت کردند. اتفاقی که دو شب قبل از بازی با الهلال به شکل دیگری تکرار شد.

تشخیص اینکه چه بازیکنانی اقدام به این کار کردند شاید جهت اهالی رسانه خیلی سخت نباشد آیا که این نفرات در یکی دو سال اخیر آن قدر جهت پرسپولیس حاشیه سازی کرده اند که از آنها به عنوان باند تیم ارزش نام برده می شود.

اسامی بازیکنان پرسپولیس که به خوشگذرانی پرداختند مشخص شد!

نفرات نام برده نامشان جهت حراست وزارت ورزش هم مهم شده است و قرار است آنها در نخستین وقت شناسای شده است و به آنها معرفی شوند.

نکته عجب اینجاست که نفرات نامبرده در بازی پرسپولیس و الاهلی همگی در ترکیب ثابت تیم ارزش قرار می گیرند و هیچ اتفاقی هم رخ نمی دهد. اگرچه برانکو بعد از اینکه ماجرا را می فهمد (قبل از بازی برگشت با الاهلی) از طاهری می خواهد خاطیان را با جریمه سنگین مالی مواجه کند ولی بعد از برد تیمش در این مسابقه آنها را می بخشد.

نکته عجب اینجاست که برانکو هنوز هم مدعی است از کل ماجرا بی اطلاع بوده و بی خبر است! البته این هم نوعی از مدیریت در برخورد با حواشی درون تیمی هست. حالا این وسط پرسپولیس با میلیون ها هوادارانش چقدر از باخت تیم ارزش برابر الهلال تاسف خوردند شاید جهت بعضی ها مهم نباشد.

عبارات مهم : پرسپولیس – پرسپولیس

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

واژه های کلیدی: پرسپولیس | پرسپولیس | بازیکنان | مسابقه | برانکو | ورزش | بعد از 90 |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *