خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ادعای حسین هدایتی در یک جمع شخصی راجع به پرسپولیس

حسین هدایتی به دنبال این است تا مجدد به کلوب پرسپولیس یاری کند و تا حدی پرسشها مالی این کلوب را مرتفع سازد. البته او با در نظرگرفتن این

ادعای حسین هدایتی در یک جمع شخصی راجع به پرسپولیس

حسین هدایتی در فکر بازگشت به پرسپولیس و گزینش مدیرعامل جهت این کلوب است.

نزدیک شدن حسین هدایتی به پرسپولیس

حسین هدایتی به دنبال این است تا مجدد به باشگاه پرسپولیس یاری کند و تا حدی پرسشها مالی این کلوب را مرتفع سازد. البته او با در نظرگرفتن این که با وثیقه آزاد شده است است و هنوز پرونده بدهی بانکی اش صاف نشده قانونا نمی تواند در باشگاه پرسپولیس سمتی بگیرد از همین رو در شرایطی به این کلوب کمک می کند که مدیرعامل را خودش گزینش کند.

در شرایط فعلی که وزارت ورزش توان کمک مالی به کلوب پرسپولیس را ندارد، وزیر ورزش بدش نمی آید افرادی چون هدایتی به پرسپولیس کمک مالی کرده و این کلوب را از اوضاع فعلی نجات دهند.

ادعای حسین هدایتی در یک جمع شخصی راجع به پرسپولیس

از آنجا که هدایتی به خاطر قضیه بوجود آمده جهت مهدی طارمی و شکایت کلوب ریزه اسپور از او دیگر به علی اکبر طاهری اعتماد ندارد او به دنبال این است که بهروز منتقمی یا اکبر نژادفلاح را به عنوان مدیرعامل پرسپولیس به وزیر ورزش معرفی کند.

هدایتی در ضیافت شامی که با بعضی بازیکنان پرسپولیس داشته به آنها گفته است که به زودی به کلوب پرسپولیس نزدیک شده است و افراد مدنظرش در این کلوب مسئولیت های مهمی را خواهند گرفت. باید دید این ادعای هدایتی به واقعیت تبدیل خواهد شد یا طاهری بعد از بازگشت از کربلا به کارش ادامه خواهد داد.

عبارات مهم : علی اکبر طاهری – پرسپولیس
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

واژه های کلیدی: علی اکبر طاهری | پرسپولیس | پرسپولیس | بازیکنان | باشگاه | معرفی | بازگشت | ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *