خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

علت اختلاف+ اختلاف دوباره مادر رونالدو با نامزد پسرش!

باز هم رسانه‌ها مدعی شدند خانواده کریس رونالدو با نامزد او مسئله دارند و علت این اختلاف گزینش اسم جهت فرزند رونالدو می باشد!

علت اختلاف+ اختلاف دوباره مادر رونالدو با نامزد پسرش!

باز هم رسانه ها مدعی شدند خانواده کریس رونالدو با نامزد او مسئله دارند و علت این اختلاف گزینش اسم جهت فرزند رونالدو می باشد!

دلخوری مادر رونالدو از نامزد پسرش

طبق گزارش منتشره در وب سایت البمالو «دلورس آوئیرو» و «كاتیا آوئیرو»، مادر و خواهر كریستیانو رونالدو، بار دیگر باعث دلخوری جورجینا رودریگس، نامزد كریس شده است اند.
این اتفاق در جریان آخرین بازی تیم ملی پرتغال برابر سوئیس رخ داد و خانواده كریس جهت تماشای این بازی به ورزشگاه رفته بودند. بعد از به ثمر رسیدن یكی از گل های پرتغال، مادر و خواهر كریس، در شرایطی كه جورجینا بین این دو نفر نشسته بود، جهت خوش حالی یكدیگر را درآغوش گرفتند و جورجینا را تنها گذاشتند.

بعد از گل به خودی جورو بود كه مادر و خواهر كریس به نشانه خوش حالی از جای خود برخاستند و همدیگر را در آغوش گرفتند و این درحالی بود كه جورجینا بین این دو نفر، روی صندلی اش نشسته بود.

علت اختلاف+ اختلاف دوباره مادر رونالدو با نامزد پسرش!

این نخستین باری نیست كه اخباری در مورد ارتباط نه چندان خوب نامزد كریس با خانواده او منتشر می شود.

طبق گزارش منتشره در كورئیو دا مانیا، مادر كریس از ارتباط پسرش با جورجینا راضی نیست. این درحالی است كه جورجینا باردار است و به زودی كریس را جهت چهارمین بار پدر خواهد كرد. گویا گزینش نام این نوزاد، علت اختلاف اخیر جورجینا و مادر كریس بوده است.

در آخرهای ماه سپتامبر اعلام شد كه فرزند كریس و جورجینا دختر است و مجله پرتغالی TVMais اعلام كرد كه این زوج جوان قصد دارند دخترشان را جورجینا نام بگذارند و اسم او را دلورس (نام مادر كریس) نخواهند گذاشت.

این درحالی است كه طبق گزارش كوریئو دا مانیا، كریس دوست داشت تا جهت قدردانی از زحمات مادرش، نام او را جهت دخترش برگزیند ولی در نهایت اعلام شد كه نوزاد در راه، نام مادر خودش، جورجینا را خواهد داشت.

باز هم رسانه‌ها مدعی شدند خانواده کریس رونالدو با نامزد او مسئله دارند و علت این اختلاف گزینش اسم جهت فرزند رونالدو می باشد!

این روزها كریس و جورجینا نخستین سالگرد آشنایی ارزش را مراسم خوش حالی می گیرند. نخستین بار مجله اولا، تصاویری اختصاصی از كریس و جورجینا را در سفرشان به پاریس و دیدار از دیزنی لند منتشر كرد و از رابطه كریس با این دختر اسپانیایی پرده برداشت.

عبارات مهم : رونالدو – خانواده

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

واژه های کلیدی: رونالدو | خانواده | پرتغال | ارتباط | رونالدو | نوزاد | پرتغال | اختلاف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *