خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اختلاف برانکو و سیدجلال حسینی علنی شد

برانکو در نخستین فصل حضورش در پرسپولیس قید سیدجلال را زد تا خط دفاعی تیمش در لیگ پانزدهم را با بنگر و نورمحمدی روانه میدان کند. همین عنوان باعث

اختلاف برانکو و سیدجلال حسینی علنی شد

اختلاف برانکو و سیدجلال اوج گرفته است و حسینی همچنان نیمکت نشین خواهد بود.

برانکو: سیدجلال بازی بعدی هم نیست

برانکو در نخستین فصل حضورش در پرسپولیس قید سیدجلال را زد تا خط دفاعی تیمش در لیگ پانزدهم را با بنگر و نورمحمدی روانه میدان کند. همین عنوان باعث شد تا سرخپوشان در آن فصل بیش از 30 گل دریافت کنند و به علت تفاضل گل، قهرمانی را از دست دهند. ولی در ابتدای لیگ شانزدهم و با فشار هواداران، علی اکبر طاهری مجبور شد تا سید جلال را به پرسپولیس بیاورد و او را به برانکو تحمیل کند.

برانکو که همواره نشان داده بود عقیده ای به کاپیتان تیم ملی ندارد، در چند بازی ابتدایی او را در ترکیب قرار نداد ولی رفته رفته حسینی به ترکیب رسید و سرخپوشان توانستند با حضور او قهرمانی لیگ را مراسم خوش حالی بگیرند و تعداد گل خورده خود را نسبت به فصل قبلش، نصف کنند.

اختلاف برانکو و سیدجلال حسینی علنی شد

پروفسور در اواسط لیگ شانزدهم هم نشان داد به دنبال شجاع خلیل زاده و بارها جهت جذب او تلاش کرد. حال با شروع لیگ هفدهم برانکو توانست شجاع را جذب کند و همچنین محمد انصاری را هم یک خط عقب تر برد تا از این دو بازیکن به عنوان مدافعان وسط استفاده کند. در نبود سیدجلال پرسپولیس نتوانسته کلین شیت کند و در سه بازی اخیر، دو شکست و یک تساوی کسب کردند.

حال روزنامه گل از اختلاف برانکو و جلال حسینی پرده برداشته و از قول سرمربی پرسپولیس نوشته که کاپیتان تیمش با وجود برطرف مصدومیت، در بازی برابر استقلال خوزستان حضور ندارد.

عبارات مهم : کاپیتان تیم ملی – محمد انصاری

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir

واژه های کلیدی: کاپیتان تیم ملی | محمد انصاری | پرسپولیس | روزنامه | استفاده | بازیکن | برانکو | اختلاف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *