خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

آقای تاج، لطفا جاخالی ندهید!

روز گذشته ملی پوشان فوتبال کشور عزیزمان ایران منشتر شدن متن مشترکی در صفحه اینستاگرامشان نسبت به عدم توجه خاص مسئولان بابت افزایش مقتدرانه به جام

آقای تاج، لطفا جاخالی ندهید!

رییس فدراسیون فوتبال از بازیکنان معترض تیم ملی حمایت کرد.

ناراحتی ملی پوشان از نگرفتن پاداش

روز گذشته ملی پوشان فوتبال کشور عزیزمان ایران منشتر شدن متن مشترکی در صفحه اینستاگرامشان نسبت به عدم توجه خاص مسئولان بابت افزایش مقتدرانه به جام جهانی تصویر العمل نشان دادند.

عبارات مهم : جام جهانی – بازیکنان

ظاهرا هیچ پاداشی بابت افزایش تیم ملی به جام جهانی به بازیکنان پرداخت نشده و همین قضیه ناراحتی ملی پوشان را در بر داشته.

بعد از این ماجرا،مهدی تاج در صحبتی،ضمن حمایت از بازیکنان تیم ملی،گفت که امیدوار است دولت سریعتر نسبت به پرداخت پاداش ها اقدام کند تا ملی پوشان با روحیه خوبی در ادامه مسابقه ها حاضر شوند.

تاج عملا با این صحبت ها توپ را به زمین دولت و وزارت ورزش انداخت و بار این کار را از روی شانه های خود به عنوان رییس فدراسیون فوتبال برداشت.

اما توصیه ای که قابل توجه است این است که باید مکانیسم و روش مشخصی جهت پرداخت پاداش به بازیکنان تبیین شود تا چنین مسائلی کمتر پیش بیاید.

همچنین می توان این پرسش را از آقای تاج پرسید که ایشان به عنوان متولی فوتبال کشور عزیزمان ایران خود به شخصه چه تلاشی جهت دریافت پاداش از دولت انجام داده اند که حالا تا صدای اعتراض بازیکنان درآمده توپ را به زمین دولت می اندازند؟ این رفتارها از مهدی تاج که شخصی نزدیک به وزیر ورزش است کمی عجیب بود.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

آقای تاج، لطفا جاخالی ندهید!

واژه های کلیدی: جام جهانی | بازیکنان | فوتبال | ناراحتی | ایران | sport | افزایش | ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *