ویدیوی تبلیغاتی داعش از نابودی ارتش ترکیه در الباب حلب
تاثیر گذار | رسانه ها | کانال | تصویر | کاربری | داعش | سوریه | ترکیه
رسانه های داعش ترکیب بسیار دلپذیری از آنچه یک رسانه جهانی و یک کانال شخصی است را ارائه داده اند،شاید جهت مخاطبان ایرانی که دسترسی محدودتری به رسانه های کاربرمحور مثل یوتیوب دارند، درک پیشرفت ها در جذب مخاطب به وسیله کانال کاربری عادی مسئله باشد،اما باید گفت که مهمترین علت تاثیر گذاری ویدیوهای داعش، ارائه چیزی فراتر از تصویر و صوت (شاید بتوان گفت بصیرت و بینش) از جایگاه فردی افراد در یک جامعه هست.
واژه های کلیدی: تاثیر گذار | رسانه ها | کانال | تصویر | کاربری | داعش | سوریه | ترکیه