خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گزارش فتاح راجع به کارها و عملکرد کمیته امداد در کمیسیون فرهنگی

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی از حضور مدیر کمیته امداد در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

گزارش فتاح راجع به کارها و عملکرد کمیته امداد در کمیسیون فرهنگی

سیدفاطمه ذوالقدر عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان با اشاره به نشست امروز صبح این کمیسیون گفت: فتاح مدیر کمیته امداد خمینی(ره) جهت ارائه گزارشی راجع به کارها و عملکرد این کمیته در جلسه امروز حضور یافت.

وی ادامه داد: فتاح در این نشست اظهار کرد که 250 هزار خانواده تحت بیمه اجتماعی قرار گرفته‌اند و یک میلیون نفر زن سرپرست خانوار نیز تحت پوشش کمیته امداد هستند.

نماینده مردم تهران، ری‌، شمیرانات و اسلامشهر با اشاره به اشخاص مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره)، تصریح کرد: تأمین مخارج دانشجویان، 1200 نفر سالمند در روستاها، خانواده 40 هزار نفر معتاد، خانواده 35 هزار نفر سرپرست زندانی تحت پوشش بیمه امداد قرارگرفته‌اند.

گزارش فتاح راجع به کارها و عملکرد کمیته امداد در کمیسیون فرهنگی

ذوالقدر تأکید کرد: فتاح همچنین اعلام کرد هر یتیم تحت پوشش کمیته امداد پنج حامی دارد که هرکدام به طور میانگین ماهانه 140 هزار تومان جهت آنها واریز می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس بیان داشت:‌ نمایندگانی سوالاتی را راجع به کارها کمیته امداد در روستاها جهت جلوگیری از مهاجرت بیان کردند و فتاح اظهار کرد که تاکنون2 هزار تراکتور، 5 هزار وانت و کمک هزینه ساخت مسکن در اختیار آنها قرار گرفته است.

وی با بیان این که فتاح گزارشی هم از حمایت کمیته امداد و تهیه جهیزیه جهت جوانان تحت سرپرستی این کمیته ارائه کرد، گفت: ازدواج جوانان آنها را به نوعی از تحت پوشش بودن خارج می‌کند و این بسیار خوب است.

ذوالقدر همچنین اظهار کرد: فتاح از کمیسیون فرهنگی خواست تا با فرهنگسازی موجب ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی از حضور مدیر کمیته امداد در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر خاطرنشان کرد: فتاح همچنین گزارشی هم از نداشتن بیمه اجتماعی 6 میلیون شاغل، خوداشتغالی و نمایشگاه رمضانی زنان سرپرست خانواده و همچنین اشتغال و کارآفرینی در این کمیته به نمایندگان ارائه کرد.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: کمیسیون فرهنگی | کمیته امداد | خانواده | جوانان | ازدواج | کمیسیون | تهران | میلیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *