خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تصویرهای + گزارش دیلی‌میل از زنان نینجاکار ایرانی

روزنامه انگلیسی دیلی‌میل تصویرهای شگفت‌انگیزی از زنان نینجاکار حرفه‌ای را در کشور عزیزمان ایران منتشر کرد.

تصویرهای + گزارش دیلی‌میل از زنان نینجاکار ایرانی

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان، روزنامه انگلیسی دیلی میل تصاویری از زنان ایرانی که جهت تبدیل شدن به نینجاهای حرفه ای تمرین می کنند را منتشر کرد. این زنان تمرینات نظامی سخت و حرفه ای را با سلاح های مرگبار انجام می دهند.

عبارات مهم : استفاده – ایرانی

باشگاهی که این نینجاکاران در آن آموزش می بینند در سال 1989 (1367 شمسی) تأسیس شد و در 25 مایلی پایتخت کشور عزیزمان ایران در “قلعه جوقین” واقع شده است هست. این کلوب 4 هزار کارآموز زن دارد که در آینده به نینجاکارهای حرفه ای تبدیل می شوند. آنها یاد می گیرند از دیوارها اوج بروند و پایین بپرند، در کوه ها پنهان شوند و با دشمن های مبارزه کنند.
به عقیده یکی از مربیان هنر رزمی «نینجوتسو» در ایران، این هنر به علت حفظ تعادل میان ذهن و بدن انسان جهت زنان مناسب هست. در کشور عزیزمان ایران خدمت سربازی جهت مردان از 18 سالگی اضطراری می شود؛ ولی زنان از خدمت اضطراری معافند. به همین علت وجود مراکزی جهت آموزش نینجاهای زن بافایده خواهد بود.
این مربی می گوید: «مهم ترین درس ها در هنر نینجوتسو احترام و فروتنی هستند». این زنان ابتدا می آموزند به خود و موجودیتشان و سپس به ورزش نینجوتسو احترام بگذارند. کارآموزان یاد می گیرند از سلاح هایی مانند کمان، شمشیر، نانچیکو و شوریکن استفاده کنند.
نینجوتسو یا دیگر هنرهای رزمی علاوه بر خطر زیادی که دارند و به عنوان سلاحی مرگبار استفاده می شوند، نقش پادزهر را نیز ایفا می کنند. نینجوتسو بین سال های 1185 و 1868 به عنوان مرگبارترین روش جنگی در ژاپن شمرده می شد. یکی از این کار آموزان می گوید هنر رزمی نینجوتسو به آنها صبر و ایستادگی را می آموزد و آنها خارج از کلاس آموزش با کسی نمی جنگند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: استفاده | ایرانی | نانچیکو | تبدیل | ایران | آموزش | زنان نینجا کار | نینجوتسو

تصویرهای + گزارش دیلی‌میل از زنان نینجاکار ایرانی

تصویرهای + گزارش دیلی‌میل از زنان نینجاکار ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *