خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کهگیلویه و بویراحمد در بخش نیروی انسانی مستعد و جوان جایگاه مناسبی دارد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان در بخش نیروی انسانی مستعد، جوان و دانشگاهی جایگاه مناسبی دارد و از سویی هم دارای نعمات الهی متعدد است.

کهگیلویه و بویراحمد در بخش نیروی انسانی مستعد و جوان جایگاه مناسبی دارد

علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، راجع به مهمترین اولویت‌های کاری‌اش در استان متبوعش، اظهار کرد: در کهگیلویه و بویراحمد می‌توان با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها راه توسعه و بالندگی را فراهم کرد که مستلزم همراهی تمامی مردم ، مجمع نمایندگان استانی و مسئولان محلی است.

وی با بیان اینکه این استان در بخش نیروی انسانی مستعد، جوان و دانشگاهی جایگاه مناسبی دارد و از سویی هم دارای نعمات الهی متعددی هست، گفت: در مناطق گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد حلقه‌های متعدد نفتی، معادن، اراضی حاصل‌خیز و آب‌های مناسبی هستیم و از سویی در مناطق سردسیری نیز، این استان از نعمت آب و هوای مناسب، صنایع، جنگل‌ها و مناطق متعدد گرشگری برخوردار است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود:‌ با بهره‌گیری از این مزایا می‌توان استان را از شرایط کنونی خارج کرد و سرعت توسعه را شتاب بخشید.

احمدی تاکید کرد: بنده شناختی خوبی از استان کهگیلویه و بویراحمد دارم و تنگناها و پرسشها گذشته، حال و آینده آن را بررسی کرده‌ام.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:‌ با فعال شدن پروژه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد می‌توان این استان را به کارگاه عمرانی تبدیل کرد و در حوزه کم شدن قیمت بیکاری گام‌های مثبتی برداشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه یکی و شاید مهمترین اولویت ما در دولت دوازدهم در این استان کم شدن قیمت بیکاری خواهد بود، بیان کرد: باید از تمامی امکانات جهت توسعه این استان بهره بگیریم تا بتوانیم سرعت توسعه را شتاب ببخشیم و پرسشها مردم را نیز به حداقل برسانیم.

احمدی تاکید کرد: از تمامی دلسوزان و اقشار متفاوت می‌خواهیم ما را در راه خدمات رسانی به مردم این استان همراهی کنند تا شاهد رشد و بالندگی دیارمان باشیم.

کهگیلویه و بویراحمد در بخش نیروی انسانی مستعد و جوان جایگاه مناسبی دارد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: به مردم کهگیلویه و بویراحمد قول می‌دهم تمام تلاشم را جهت رضایتمندی آنان در حوزه‌های متفاوت به کار بگیرم و خود را وقف خدمتگزاری به مردم این استان کنم.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: کهگیلویه و بویراحمد | مناطق سردسیر | استانی | همراهی | اخبار سیاسی | علی محمد احمدی | الویت های کاری استانداران |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *