خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تشکیل کمپین دهه هفتادی‌های حزب ندای ایرانیان ، کنگره ندای ایرانیان 5 مرداد برگزار می‌شود

معاون‌اجرایی‌حزب‌ندای‌ایرانیان‌گفت:دهه‌هفتادی‌ها می‌تواننددرکنگره خود را در معرض‌انتخاب‌عضویت در شورای‌مرکزی قرار بدهند.

تشکیل کمپین دهه هفتادی‌های حزب ندای ایرانیان ، کنگره ندای ایرانیان 5 مرداد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛علی بختیاری معاون اجرایی حزب ندای ایرانیان در نشست خبری که عصر امروز با اصحاب رسانه در دفتر این حزب برگزار شد، به ارائه جزئیاتی راجع به سومین کنگره این حزب پرداخت و اظهار داشت: حدود 2 ماه تیمی اجرایی متشکل از 35 نفر کارهای کنگره را پیگیری کرده‌اند .

وی با بیان اینکه سومین کنگره حزب ندای ایرانیان پنجم مرداد ماه در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود گفت: گزینش اعضای شورای انقلاب مرکزی، هیئت داوری، بازرسی و گزینش دبیرکل حزب دستور کار سومین کنگره هست؛ هر دو سال یکبار با استناد به اساسنامه حزب مکلف به برگزاری کنگره هستیم.

تشکیل کمپین دهه هفتادی‌های حزب ندای ایرانیان ، کنگره ندای ایرانیان 5 مرداد برگزار می‌شود

معاون اجرایی حزب ندای ایرانیان اضافه کرد: همچون کنگره اول رای‌گیری در این کنگره نیز به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود .

وی اضافه کرد: از میان حدود 7 هزار و 430 عضو رسمی و آزمایشی حزب از سراسر کشور حدود 440 نفر بر اساس تشکیل کمیته‌ای واجد شرایط رای دادن هستند.

معاون‌اجرایی‌حزب‌ندای‌ایرانیان‌گفت:دهه‌هفتادی‌ها می‌تواننددرکنگره خود را در معرض‌انتخاب‌عضویت در شورای‌مرکزی قرار بدهند.

بختیاری تصریح کرد:‌ طبیعتا مشابه بقیه کنگره‌های احزاب سیاسی، افتتاحیه کنگره ما نیز تشکیلاتی نیست. از شخصیت‌های متفاوت سیاسی، دبیران کل احزاب، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همه کابینه دولت بر اساس وظیفه‌ای که داریم جهت حضور در این کنگره دعوت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه تمامی هزینه برگزاری کنگره حزب به وسیله اعضاء تامین شده است هست، گفت: ما آمادگی داریم تا بعد از برگزاری کنگره به صورت براق هزینه‌های برگزاری و منابع تامین آن را اعلام کنیم آیا که اساسنامه حزب محل مالی جهت تامین هزینه‌ها جز پرداخت حق عضویت، در نظر نگرفته است.

رئیس ستاد برگزاری سومین کنگره ندای ایرانیان راجع به سخنران مهم این مراسم اظهار داشت: صادق خرازی مدیر شورای مرکزی، مجید فراهانی دبیر کل حزب و همچنین محمدرضا عارف مدیر فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از سخنرانان مهم هستند.

تشکیل کمپین دهه هفتادی‌های حزب ندای ایرانیان ، کنگره ندای ایرانیان 5 مرداد برگزار می‌شود

وی در پاسخ به سوالی راجع به تشکیل کمپین دهه هفتادی‌های حزب ندای ایرانیان بیان کرد: شورای مرکزی برآیند نظر اعضای حزب است و دو سال سکان‌دار هدایت و رهبری حزب خواهد بود. جوانان دهه هفتادی ما به رشد و بالندگی رسیده‌اند و بر اساس افکار خود می‌توانند دست به گزینش بزنند.

بختیاری افزود: ما از تشکیل کمپین دهه هفتادی‌های حزب استقبال کردیم و آنان هم می‌توانند در کنگره سوم، خود را در معرض گزینش عضویت در شورای مرکزی قرار بدهند آیا که تلاش ما بر این است که هر دو سال یکبار پوست اندازی در حزب داشته باشیم.

معاون‌اجرایی‌حزب‌ندای‌ایرانیان‌گفت:دهه‌هفتادی‌ها می‌تواننددرکنگره خود را در معرض‌انتخاب‌عضویت در شورای‌مرکزی قرار بدهند.

معاون اجرایی حزب ندای ایرانیان راجع به شعار کنگره سوم تشکل متبوعش افزود:‌ شعار ما همان شعار قبلی یعنی تعامل و مدارا، توسعه پایدار و اصلاحات پایدار است که در ابتدا تاسیس در دستور کار قرار گرفت. ما همچنان معتقدیم که این شعار کارایی مورد نیاز را دارد.

بختیاری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بعضی اعضای قدیمی حزب ندا از وجود انحصارطلبی در این حزب خبر داده‌اند ، نظر شما چیست، اظهار داشت: به تازگی سه فراکسیون در حزب ندای ایرانیان اعلام موجودیت و برنامه‌های خود را ارائه کرده‌اند تا بتوانند در کنگره حضور داشته باشند اگر انحصارطلبی وجود داشت اجازه رشد و بروز چند فراکسیون داده نمی‌شد .

تشکیل کمپین دهه هفتادی‌های حزب ندای ایرانیان ، کنگره ندای ایرانیان 5 مرداد برگزار می‌شود

وی تاکید کرد:‌حزب، عرصه نظرهای جمعی هست. چنانچه ممکن است یک نفر به علت اینکه نظرش در حزب رای نیاورده معترض شده است باشد و بگوید انحصارطلبی رخ داده ولی به اعتقادم تشکیل فراکسیون‌های متفاوت نشان می‌دهد که چیزی به نام انحصار در ساختار ندا وجود ندارد.

وی در پاسخ به سوالی راجع به نماد سومین کنگره حزب ندای ایرانیان اظهار داشت:‌نماد این کنگره ققنوس است که نشان دهنده زایش مجدد و پرواز به سمت تعالی هست. معتقدیم هر دو سال یکبار در هر انتخابات این ققنوس زایش جدیدی کند و با ساختاری منسجم‌تر جهت پرواز آماده خواهد شد.

معاون اجرایی حزب ندای ایرانیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نام صادق خرازی هم به عنوان کاندیدای شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام شده است است آیا این موضوعی بر اساس تصمیم حزب بوده یا خیر گفت: هر عضوی از حزب بخواهد در ساختار نظارتی و پارلمانی حضور داشته باشد باید نظر جمعی را بگیرد چنانچه دبیر کل ما به عنوان کاندیدای حزب به شورای عالی سیاست‌گذاری معرفی شده است بود.

بختیاری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بعضی افراد همچون رسول منتجب‌نیا اعتراضاتی نسبت به عملکرد شورای عالی سیاست‌گذاری دارند، نظر حزب ندا در این مورد چیست اظهار داشت: بعضی اقداماتی که شورای عالی سیاست‌گذاری بر عهده داشت همچون تدوین لیست 21 نفره شورای شهر از میان 700 نفر، کار مشکل بود ما در حزب ندا همچنان در تعامل با کلیه جریان‌ها به خصوص شورای عالی سیاست‌گذاری تاکید داریم.

بختیاری اضافه کرد: خلاءهایی که وجود داشته را مکتوب به شورای عالی سیاست‌گذاری اعلام کردیم و متذکر شدیم و تا کنون بحثی در مورد جدایی از شورای عالی نداشته‌ایم مگر اینکه کنگره و شورای مرکزی تازه بخواهد ساختار جدیدی را جهت حزب در نظر بگیرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ندای ایرانیان لیستی را به عنوان اعضای کابینه به دولت ارائه کرده است یا خیر ، گفت: ما بر روند پوست اندازی دولت و توجه به طیف جوان تاکید داریم اکنون میانگین سنی کابینه 61 سال و میانگین سنی کشور 29.7 است یعنی میانگین سنی کابینه 2 برابر میانگین سنی کشور است.

وی تاکید کرد: ما از همان ابتدای شروع به کار حزب شعار جوانگرایی را سر دادیم. این شعار جهت این نبود که خودمان پست‌ها را تصاحب کنیم.

بختیاری بیان کرد: رایزنی‌هایی با دولت صورت گرفته است ویکی از مطالبات جدی ما جوانگرایی است آیا که معتقدیم باید سهم عمده‌ای را به جوانانی بدهیم که متخصصند.

رئیس ستاد برگزاری سومین کنگره ندای ایرانیان تاکید کرد:‌ طیف جوان جهت تسلی هر امری برنامه مدون دارد به همین علت بارها از دولت خواستیم که به طیف جوان توجه کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا حزب ندای ایرانیان از گزینه خاصی جهت شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران حمایت می‌کند اظهار داشت: باید منتظر بمانیم که ببینیم در روزهای آینده چه تصمیماتی اخذ می‌شود ولی در نهایت هر نظری که شورای شهر بدهد به آن اعتماد داریم چون عضو حزب ما هم یکی از اعضای شورای شهر است.

بختیاری خاطر نشان کرد: در روز برگزاری کنگره شورای مرکزی و دبیر کل حزب گزینش خواهند شد و سپس کلیه اسامی به اطلاع مردم می‌رسد.

انتهای خبر /

کمپین دهه هفتادی‌های حزب ندای ایرانیان

واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | اعضای کابینه | شورای شهر | ایرانیان | برگزاری | بختیاری | مرکزی | سیاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *