خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بهتر است به جای حسینیه مسجد بسازیم ، کمک های کمیته امداد باید از طریق مسجد باشد

حجت الاسلام قرائتی با بیان اینکه بهتر است کمک های کمیته امداد به وسیله پیش نماز مسجد صورت گیرد گفت: اگر پیش نماز مسجد هدیه ای به کودکی بدهد آن کودک به مسجد هم خواهد آمد.

بهتر است به جای حسینیه مسجد بسازیم ، کمک های کمیته امداد باید از طریق مسجد باشد

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان،باید و نبایدهای تبلیغ در مساجد امشب ۳ خرداد در برنامه گفتگوی خاص خبری با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی مدیر ستاد اقامه نماز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عبارات مهم : حجت الاسلام قرائتی – کمیته امداد
حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی مدیر ستاد اقامه نماز در ابتدا در پاسخ به پرسش اول مجری برنامه اطراف باید و نبایدهای تبلیغ در مساجد گفت: باید جاهای ارزشی را مسجد کرد، پیامبر هنگامی که وارد مدینه شد شروع به ساختن مسجد کرد، در قرآن آمده هنگامی که می خواهید به مسجد بروید زینت کنید.

وی با اشاره به اینکه مسجد نباید عامل تفرقه باشد اظهار داشت: به لطف خداوند مساجد زیادی در کشور ساخته شده است هست، ولی کم است بهتر است به جای حسینیه مسجد بسازیم تا هر لحظه در آن باز باشد.

رئیس ستاد اقامه نماز با اشاره به اینکه کنار مسجد باید جایی باشد که پرسشها مسجد را نداشته باشد ادامه داد: پیش نماز مسجد به علت کهولت سن با فرزند ها نمی تواند پیوند برقرار کند لذا باید در کنار پیش نماز طلبه های جوان کار ها را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کار ها را می توان در مسجد حل کرد افزود: خادم باید خوش صدا باشد و اذان را باید به صورت حلقومی بخواند نباید اذان با نوار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با اشاره به اینکه خادم باید سه شاخصه قرآن، فرهنگ و مسجد را داشته باشد گفت: اذان های ما پلاستیکی هست، معلم قرآن در مساجد نداریم.
کمک های کمیته امداد باید از طریق مسجد باشد

حجت الاسلام قرائتی با بیان اینکه بهتر است کمک های کمیته امداد به وسیله پیش نماز مسجد صورت گیرد گفت: اگر پیش نماز مسجد هدیه ای به کودکی بدهد آن کودک به مسجد هم خواهد آمد ولی کمیته امداد لپه و برنج به کودک می دهد او نیز می خورد، توپ بازیش هم می کند ولی پایش هم به مسجد نمی گذارد.

برنامه های مساجد نباید طولانی شود

وی با بیان اینکه مساجد نباید کودکستان باشند و یا به پارکینگ سالمندان تبدیل شوند، اظهار داشت: برنامه های مسجد نباید طولانی شود؛ در مسجد اقامه نماز واجب است و از مستحبات هم فقط مستحبات حضرت زهرا(ع) باشد؛که انجام این فریضه هم زیاد از یک و نیم دقیقه طول نمی کشد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور تاکید کرد: در مواردی که مسلمانان اذیت شوند، به جا آوردن مستحبات حرام است.

وی همچنین با اشاره به اینکه انقلاب ما از مسجد شروع شد و خیرین هم از مسجد بر می خیزند گفت: بیش از ۹۵ درصد جوانان که به جبهه رفتند جوانانی بودند که به مساجد می رفتند؛ همه چیز ما مسجد است و همچنین مسجد جایی است که کوچک و بزرگ ندارد و حزبی و صنفی نیست.

حجت الاسلام قرائتی همچنین با بیان اینکه دین ما دین ناب نیست گفت: امام (ره) در آخرهای عمرشان تاکید داشتند که اسلام ناب اسلامی است که سلیقه در آن دخیل نباشد.

انتهای خبر/


واژه های کلیدی: حجت الاسلام قرائتی | کمیته امداد | اقامه نماز | برنامه | برنامه | قرائتی | گفتگوی خاص خبری | مسجد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *