خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کلی‌گویی مسئولان در محیط‌های دانشگاهی پسندیده نیست

عضو مجمع نمایندگان ادوار مجلس گفت: هنگامی که مسئولان در جمع دانشجویان حاضر می‌شوند باید به پرسشها و مطالبات آنان بپردازند و کلی گویی نکنند.

کلی‌گویی مسئولان در محیط‌های دانشگاهی پسندیده نیست

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین سبحانی‌نیا عضو شورای مرکزی مجمع نمایندگان ادوار مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، راجع به سخنرانی رئیس‌جمهور در دانشگاه تهران، گفت: هنگامی که مسئولان در جمع دانشجویان حاضر می‌شوند باید به پرسشها و مطالبات آنان بپردازند و راه‌حل ارائه کنند.

سبحانی‌نیا با بیان اینکه کلی‌گویی در محیطی آکادمیک مناسب نیست، ادامه داد: نخبگان پرسشها کشور را رصد می‌کنند بنابراین انتظار دارند تا مسئولان کشور از جمله رئیس‌جمهور با آنان با صداقت سخن بگویند.

عضو شورای مرکزی مجمع نمایندگان ادوار مجلس تاکید کرد: نسل جوان ما به خاص دانشگاهیان نیروهای دلسوز، پرکار و خوش فکری هستند، جهت پرسشها کشور برنامه و راه حل دارند و در مقطع کنونی پرسشها اقتصادی، معیشتی و اشتغال مردم جدی است طبعا مدیر جمهور باید در این موارد از دانشگاهیان کمک بخواهد.

کلی‌گویی مسئولان در محیط‌های دانشگاهی پسندیده نیست

حجت‌الاسلام و المسلمین سبحانی‌نیا اضافه کرد: محور مهم صحبت رئیس‌جمهور در این نشست پرسشها مربوط به برجام بود، این قرارداد به واسطه مذاکراتی ایجاد شده است است که دستاوردهایی هم دارد، ولی آنچه که مسئولان به مردم وعده دادند، زیاد از اینها بود که حاصل نشد.

عضو شورای مرکزی مجمع نمایندگان ادوار مجلس خاطر نشان کرد: امروز آمریکا به تعهداتش عمل نکرده است و بحث خروج از برجام را مطرح می‌کند، مردم به خاص دانشگاهیان ما باید در جریان قرار بگیرند، فقط بیان صورت قضیه، توقع قشر تحصیل کرده نیست.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مسئولان کشور | دانشگاه | مسئولان | قرارداد | دانشگاه | مرکزی | سبحانی نیا | سخنرانی روحانی در دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *