خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کشف بقایای اجساد ملوانان ناپدیدشده آمریکایی

فرمانده ناوگان نیروی دریایی آمریکا در اقیانوس آرام گفت غواصان، بقایای اجساد ملوانان آمریکایی را در داخل ناوشکن جان اس مک کین کشف کردند.

کشف بقایای اجساد ملوانان ناپدیدشده آمریکایی

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان، به نقل از اسپوتنیک، اسکات سوئیفت – فرمانده ناوگان نیروی دریایی آمریکا در اقیانوس آرام – در یک نشست خبری گفت بقایای اجساد تفنگداران دریایی آمریکا در بخش‌های غرق شده است در ناوشکن آمریکایی «جان اس مک کین» کشف شده است اند. این ناوشکن با یک نفتکش در نزدیکی سنگاپور برخورد کرده بود.

وی گفت: «غواصان توانستند در جستجوهای خود، بعضی از بقایای اجساد را در بخش‌های مهر و موم شده است در این ناو کشف کنند. علاوه بر این، نیروی دریایی مالزی نیز اعلام کرده است بقایایی کشف کرده است که ممکن است متعلق به تفنگداران نیروی دریایی آمریکا باشد.»

کشف بقایای اجساد ملوانان ناپدیدشده آمریکایی

روز دوشنبه، این ناوشکن آمریکایی در نزدیکی تنگه مالاکا با یک کشتی تجاری برخورد کرد. در پی این اتفاق 5 ملوان زخمی و 10 نفر دیگر ناپدید شده است اند.

جیمز متیس، وزیر دفاع آمریکا روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در امان پایتخت اردن اعلام کرد تحقیق و بررسی گسترده تری راجع به علت این اتفاق انجام خواهد شد.

متیس گفت: « با ملوانان رزم ناو یو اس اس جان مک‌کین ابراز همدردی می‌کنم. بررسی‌ها راجع به علت وقوع این اتفاق در جریان است و بزودی مشخص خواهد شد چه اتفاقی افتاده هست. همچنین پشتیبانی کامل خود را از تلاش‌های دریادار ریچارد اسپنسر، فرمانده عملیات دریایی اعلام می‌کنم. او تحقیقات گسترده‌تری را در زمینه عامل یا عوامل بروز این اتفاق شروع کرده است.»

عبارات مهم : ملوانان آمریکایی – روز دوشنبه
وی افزود: « فرمانده عملیات دریایی همه رویدادهای مرتبط را که در دریا اتفاق افتاده است و همه عوامل دخیل را بررسی خواهد کرد.»

حادثه پیش آمده جهت ناوشکن «یو.اس.اس مک‌کین» آمریکا دومین اتفاق از این نوع است که ظرف دو ماه گذشته جهت کشتی‌های جنگی آمریکایی رخ داده است.

فرمانده ناوگان نیروی دریایی آمریکا در اقیانوس آرام گفت غواصان، بقایای اجساد ملوانان آمریکایی را در داخل ناوشکن جان اس مک کین کشف کردند.

جان ریچاردسون، فرمانده عملیات نیروی دریایی آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد «روند اخیر، نیازمند اقدام‌های قاطعانه‌تر بیشتری هست. به همین علت من دستور توقف تمامی فعالیت‌های عملیاتی ناوگان‌هایمان را در سراسر دنیا صادر کردم.»

روز شنبه هفدهم ژوئن یک ناوشکن نیروی دریایی آمریکا در دریای ژاپن با یک کشتی تجاری برخورد کرد. در پی این اتفاق 5 نفر از خدمه نیروی دریایی آمریکا کشته شدند.

انتهای پیام/

اجساد ملوانان آمریکایی کشف شد

واژه های کلیدی: ملوانان آمریکایی | روز دوشنبه | آمریکایی | دوشنبه | دریایی | آمریکا | برخورد | اخبار بین الملل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *