خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

نقش کشورهای اسلامی در عنوان میانمار ، کشتار مسلمانان میانمار توطئه‌ای از سوی استکبار جهانی است

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: جنگ میان مسلمانان و هندوها توطئه‌ای از سوی استکبار است و دولت میانمار عامل اجرای آن شده است است.

نقش کشورهای اسلامی در عنوان میانمار ، کشتار مسلمانان میانمار توطئه‌ای از سوی استکبار جهانی است

سردار محمدعلی آسودی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ راجع به جنایت‌های دولت‌ میانمار در قبال مسلمانان این کشور، اظهار کرد: دولت میانمار خود عامل این جنایت هست. این جنایت با حمایت آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی انجام گرفته تا در وهله اول نسل‌کشی مسلمانان صورت گیرد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، تصریح کرد: آمریکا و رژیم‌صهیونیستی به دنبال آن هستند تا مسلمانان را از این منطقه که از بُعد داشتن معادن حائز اهمیت هست، خارج کنند و در کنار این عنوان به دنبال ایجاد یک فتنه در میان مسلمانان هستند.

سردار آسودی با بیان اینکه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به دنبال ایجاد جنگ مذهبی هستند، گفت: همه باید دقت کنند که این جنگ، جنگ میان مسلمانان و هندوها نیست بلکه توطئه‌ای از سوی استکبار جهانی است و دولت میانمار نیز عامل اجرای آن شده است است.

نقش کشورهای اسلامی در عنوان میانمار ، کشتار مسلمانان میانمار توطئه‌ای از سوی استکبار جهانی است

وی با اشاره به اینکه مقامات میانمار به آسانی وقایع رخ داده را تکذیب می‌کنند، بیان داشت: علی‌رغم این تکذیب، همه دنیا شاهد جنایت بزرگ ارتش میانمار و بعضی از تندروهای هندو هستند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران سکوت جامعه جهانی راجع به این جنایت را به علت حضور آمریکا در آن مجامع دانست و گفت: هر لحظه ثابت شده است که مجامع بین‌المللی تحت اختیار و به فرمان آمریکایی‌ها هستند که گواه این عنوان مواضع دبیرکل شرکت ملل در زمینه بحرین و سکوت شرکت ملل است.

سردار آسودی با تأکید بر اینکه مجامع بین‌المللی تحت سیطره آمریکا هستند، تصریح کرد: اگر دولت ایالات متحده به آنها اجازه حرف‌ زدن دهد این مجامع در قبال وقایع رخ داده در دنیا موضع‌گیری کرده و آن را محکوم و یا جلسه‌ای جهت آن برگزار می‌کنند، در غیر این‌صورت سکوت پیشه خواهند کرد.

وی راجع به نقش کشورهای اسلامی بویژه کشور عزیزمان ایران در روند توقف این جنایت، گفت: کشورهای اسلامی می‌توانند نقش بسیار بالایی در توقف این جنایات داشته باشند و مانعی جهت این نسل‌کشی بزرگ باشند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: جنگ میان مسلمانان و هندوها توطئه‌ای از سوی استکبار است و دولت میانمار عامل اجرای آن شده است است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ضعف حاکمیتی بعضی کشورهای منطقه را علت این جنایت دانست و افزود: ضعف این‌چنینی باعث شده است تا دشمن های اسلام جرئت عرض اندام و انجام چنین جنایاتی را پیدا کنند.

سردار آسودی با اشاره به برنامه شرکت همکاری‌های اسلامی راجع به این موضوع، گفت: سران کشورهای اسلامی حاضر در جلسه شرکت همکاری‌های اسلامی، این وظیفه را بر عهده دارند تا عاملی جهت آخر یافتن این جنایت‌ها باشند و جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران می‌تواند نقش محوری در این زمینه ایفا کند.

وی افزود: امیدواریم در جلسه این دوره شرکت همکاری‌های اسلامی افزون بر توقف جنایات در میانمار، کمیته حقیقت‌یاب در این زمینه تشکیل شود تا با بررسی عنوان مانع از آواره شدن مسلمانان زیاد شود.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران می‌تواند پرچم‌دار مقابله با اینگونه جنایات باشد، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران به عنوان ام‌القرای دنیا اسلام می‌تواند پرچم‌دار آخر جنایات در میانمار باشد. جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران جهت این عنوان برنامه دارد و همان‌گونه که مدیر جمهور گفتند مطرح کردن عنوان میانمار در جلسه شرکت همکاری‌های اسلامی است.

انتهای پیام/

ایران پرچمدار آخر جنایات علیه مسلمانان

واژه های کلیدی: نماینده ولی فقیه | سپاه پاسداران | میانمار | مسلمانان | میانمار | جنایت | ایران | همکاری | جنایات | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *