خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کره شمالی آمریکا را به حمله هسته‌ای پیشدستانه ترساندن کرد

وزیر نیروهای مسلح کره شمالی اعلام کرد هرگونه اشتباه محاسباتی آمریکا با حمله هسته‌ای پیشدستانه کره شمالی پاسخ داده می‌شود.

کره شمالی آمریکا را به حمله هسته‌ای پیشدستانه ترساندن کرد

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از خبرگزاری یونهاپ، کره شمالی روز چهارشنبه ترساندن کرد هرگونه اشتباه محاسباتی آمریکا در آستانه چهل و ششمین سالگرد امضا آتش بسی که به جنگ سال 1950 تا 1953 دو کره آخر داد، با حمله هسته‌ای پیشدستانه علیه آمریکا روبرو خواهد شد.

پاک یونگ سیک وزیر نیروهای مسلح کره شمالی که این بیانات را در نشستی به مناسبت سالروز آخر جنگ بین دو کره بیان می کرد، افزود اگر دشمن های راجع به وضع راهبردی ما دچار اشتباه محاسباتی و به گزینه هایی از جمله حمله هسته ای پیشدستانه علیه ما متوسل شوند ، ما نیز حمله ای هسته ای را به قلب آمریکا انجام خواهیم داد و این حمله بدون هشدار اولیه انجام خواهد شد.
این هشدار کره شمالی در بحبوحه بعضی گمانه زنی ها راجع به آماده شدن کره شمالی جهت انجام دادن یک آزمایش موشکی جدید همزمان با سالروز توقف جنگ دو کره مطرح شد.
مقامات آمریکایی روز سه شنبه اعلام کردند فعالیت های کره شمالی در پایگاهی در شهر «کاسونگ» در غرب این کشور زیاد کردن یافته است و این نشانه ای از آماده سازی مقدمات جهت یک آزمایش موشکی جدید در چند روز آینده است.
این مقامات آمریکایی که درخواست کردند نامشان فاش نشود افزودند اطلاعات به دست آمده نشان می دهد در هفته گذشته تجهیزاتی احتمالا جهت آزمایش یک موشک بالستیک قاره پیما یا یک موشک میان برد به پایگاه کاسونگ انتقال یافته شده است است.
با این حال ژنرال جوزف دانفورد مدیر ستاد یکسان ارتش آمریکا اخیرا اعلام کرد، آزمایش موشک بالستیک قاره پیما کره شمالی که چهارم ژوئیه انجام شد بدهید معنی نیست که این کشور توانسته است به توانایی نشانه قرار دادن آمریکا با هر درجه ای از دقت دست یابد.
انتهای پیام/

حمله هسته‌ای کره شمالی به قلب آمریکا در صورت اقدام اشتباه واشنگتن

واژه های کلیدی: مقامات آمریکا | موشک بالستیک | کره شمالی | آمریکا | آزمایش | اخبار بین الملل | کره شمالی | حمله هسته ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *