خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

امیدواریم برجام دست نخورده باقی بماند / چین

سخنگوی وزارت خارجه چین با اعلام حمایت مجدد از توافق هسته‌ای ایران، ابراز امیدواری کرد این توافق به شکل کنونی حفظ شود.

امیدواریم برجام دست نخورده باقی بماند / چین

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، چین در تصویر العمل به گزارش‌های انتشار یافته مبنی بر اقدام احتمالی دونالد ترامپ، مدیر جمهور آمریکا، در خودداری از تایید پایبندی کشور عزیزمان ایران به برجام، امروز دوشنبه ابراز امیدواری کرد توافق هسته‌ای کشور عزیزمان ایران همچنان دست نخورده باقی بماند و حفظ شود.

«هووا چونینگ»، سخنگوی وزارت امور خارجه چین، امروز طی سخنانی در کنفرانس مطبوعاتی در پکن با بیان این مطلب اعلام کرد توافق هسته‌ای کشور عزیزمان ایران مثال خوبی است از اینکه می‌توان پرسشها بین المللی را از طریق مسالمت‌آمیز و مذاکره حل و فصل کرد.

او افزود: «توافق هسته‌ای ایران نقش مثبت و مهمی در تضمین منع اشاعه تسلیحات هسته‌ای و نیز حفاظت و صیانت از صلح و ثبات در منطقه خاورمیانه ایفا کرده است و ما امیدواریم برنامه جامع اقدام یکسان همچنان حفظ شود و صادقانه به مورد اجرا در بیاید.»

امیدواریم برجام دست نخورده باقی بماند / چین

این در حالیست که یک مقام آمریکایی که خواست نامش فاش نشود هفته گذشته اعلام کرده بود انتظار می‌رود ترامپ در تبیین روش وسیع‌تر دولت خود در قبال ایران، در مسیر رویارویی هر چه زیاد با پایتخت کشور عزیزمان ایران گام بردارد. دولت ترامپ همواره از کارها کشور عزیزمان ایران در منطقه خلیج فارس انتقاد می‌کند.

مقامات ایرانی همواره تاکید کرده‌اند که این کشور نخستین طرفی نخواهد بود که توافق هسته‌ای را نقض می‌کند.

اگر ترامپ از تایید پایبندی کشور عزیزمان ایران به توافق هسته‌ای خودداری کند، کنگره ۶۰ روز وقت خواهد داشت تا راجع به بازگشت مجدد تحریم‌های تعلیق شده است بر اساس برجام علیه پایتخت کشور عزیزمان ایران تصمیم‌گیری کند. چشم‌انداز اقدام ترامپ بعضی از متحدان آمریکا را دلواپس ساخته است.

انتهای پیام/

سخنگوی وزارت خارجه چین با اعلام حمایت مجدد از توافق هسته‌ای ایران، ابراز امیدواری کرد این توافق به شکل کنونی حفظ شود.

اعلام حمایت مجدد چین از برجام

واژه های کلیدی: وزارت امور خارجه | مقام آمریکایی | دونالد ترامپ | دولت ترامپ | ایرانی | آمریکا | توافق | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *