خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اوضاع در شبه جزیره کره به سوی یک جنگ بزرگ در حرکت است / پوتین

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین – رییس جمهور روسیه — تشکیل جبهه فراگیر جهت مبارزه با تروریسم را بر

اوضاع در شبه جزیره کره به سوی یک جنگ بزرگ در حرکت است / پوتین

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین – رییس جمهور روسیه — تشکیل جبهه فراگیر برای مبارزه با تروریسم را بر اساس قوانین بین‌المللی خواستار شد. وی تاکید کرد اوضاع شبه جزیره کره به سوی یک جنگ بزرگ در حرکت است.

بر این اساس، مدیر جمهور روسیه در آستانه برگزاری نهمین اجلاس گروه “بریکس” که قرار است چند روز دیگر در چین برگزار شود، مقاله‌ای را با عنوان “بریکس-حرکت به سمت سطح تازه همکاری راهبردی” منتشر کرد.

اوضاع در شبه جزیره کره به سوی یک جنگ بزرگ در حرکت است / پوتین

وی در مقاله خود نوشت: به دنبال تلاش‌های روسیه و کشورهایی که منفعت آنها در حل و فصل بحران سوریه هست، شرایطی که به ملت سوریه اجازه زندگی مسالمت آمیز را می‌دهد، مهیا شده است است.

پوتین افزود: در اینجا اعلام می‌کنم به فضل گام‌هایی که روسیه و کشورهایی که منفعت آنها در حل بحران سوریه هست، اخیرا اوضاع این کشور اصلاح پیدا کرده هست. تروریست ها ضربه مشکل را مجبور شدند و شرایط به گونه ای است که زمینه جهت شروع عملیات حل و فصل بحران سوریه و بازگشت مردم سوریه به حیات طبیعی و عادی آنها در سایه صلح فراهم گشت.

وی افزود: در عین حال باید با تروریسم در سوریه و دیگر مناطق دنیا جنگید. روسیه خواستار شروع تشکیل محور گسترده جهت مقابله با تروریسم در چارچوب قوانین بین المللی و با نقش محوری شرکت ملل است که طبیعتا ما به حمایت شرکای خود در بریکس در این زمینه افتخار می‌کنیم.

رئیس جمهور روسیه به نقش فعال چین به عنوان مدیر اجلاس امسال بریکس اشاره کرد و گفت: کشورهای عضو بریکس در همه زمینه های سیاسی، اقتصادی و انسانی پیشرفت جدی داشته اند.

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین – رییس جمهور روسیه — تشکیل جبهه فراگیر جهت مبارزه با تروریسم را بر

رئیس‌جمهور روسیه در ادامه مقاله خود اوضاع شبه جزیره کره را بسیار خطرناک ارزیابی کرد و گفت: من نمی‌توانم از اوضاع کنونی در شبه جزیره کره غافل باشم، بویژه در شرایطی که اوضاع آن اخیرا بحرانی شد و در حال پیش رفتن به سمت درگیری گسترده و بزرگ است.

پوتین گفت: روسیه اعتقاد است که توقف برنامه‌های موشکی-هسته‌ای کره شمالی فقط از راه اعمال فشار به پیونگ یانگ اشتباه است و چشم اندازی ندارد. حل بحران این منطقه از راه باز شدن گفت‌و‌گوی مستقیم بین همه طرف‌ها بدون تعیین پیش شرط ضرورت دارد. تحرکات وسوسه برانگیز و فشار و بیانات تند و سلطه جویانه، راه حل مناسبی نیست.

انتهای پیام/

تقاضای پوتین جهت تشکیل جبهه فراگیر به منظور مبارزه با تروریسم

واژه های کلیدی: مبارزه با تروریسم | رییس جمهور | رئیس جمهور | تروریسم | پوتین | مقاله | سوریه | روسیه | جزیره | اجلاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *