خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ولایتی جنایات بر علیه مسلمانان مظلوم میانمار را محکوم کرد

پیرو جنایات اخیر دولت میانمار علیه مسلمانان روهینگیا، از سوی دکتر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی بیانیه‌ای به شرح زیر صادر شد.

ولایتی جنایات بر علیه مسلمانان مظلوم میانمار را محکوم کرد

به گزارش گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ پیرو جنایات اخیر دولت میانمار علیه مسلمانان روهینگیا، از سوی ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی بیانیه‌ای به شرح زیر صادر شد:

عبارات مهم : میانمار – مسلمانان
بسمه تعالی

در روزهای اخیر در برابر دیدگان جهانیان، مردمان مظلوم و محروم در جنوب شرقی آسیا، تنها به جرم مسلمان بودن مورد شدیدترین ظلم‌ها و بیرحمانه ترین رفتارها قرار گرفته اند. مشاهده چنین صحنه‎های غیر انسانی، خصوصاً برخوردهای ظالمانه با کودکان، زنان و سالخوردگان بی‌پناه و بی دفاع، وجدان هر انسان آزاده‌ای را به درد می آورد.

طرح رژیم صهیونیستی جهت پاک کردن صورت ظالم و کودک کش خویش و گسترش فرهنگ ظلم و ستم بر کودکان، سالخوردگان و انسان های بی گناه با هماهنگی دولت میانمار، نشان از جنایتی دهشتناک و شرکت یافته علیه مسلمانان محروم روهینگیا دارد. این توطئه شوم و شرکت یافته صهیونیزم بین الملل، نسل کشی مسلمانان، سرکوب و کوچ اجباری، آوارگی و دربه دری، پاکسازی قومی و نژادی، قتل عام، کشتار و بی ثباتی منطقه ای را به دنبال دارد. درک صحیح از این توطئه حساب شده، مسئولیت همه نهادهای بین المللی مانند شرکت ملل، شرکت دیده بان حقوق بشر، شرکت کنفرانس اسلامی و دولت های دیگر را بیش از پیش سنگین می کند. لذا مورد نیاز است جهت جلوگیری از تکرار چنین فجایعی، ضمن تنبیه جنایتکاران، کارها عاجل و موثری به عمل آید.

ولایتی جنایات بر علیه مسلمانان مظلوم میانمار را محکوم کرد

اینجانب ضمن محکوم کردن وقایع هولناک میانمار از کلیه شخصیت ها، نخبگان، گروه ها، احزاب، جریان ها و دولت های دنیا اسلام و همچنین از دبیرکل شرکت ملل متحد، شرکت کنفرانس اسلامی و شرکت دیدبان حقوق بشر می خواهم که با به کارگیری کلیه توانمندی-ها، ابزارهای دیپلماسی عمومی و دولتی با فشار بر دولت میانمار از خسارات و جنایات زیاد بر مسلمانان روهینگیا جلوگیری به عمل آورند و با اعزام هیئت¬های حقیقت‌یاب نسبت به پیگیری فوری به وضع موجود این مردم مظلوم و ارسال کمک‌های انسان دوستانه و شرکت دهی مطلوب به آوارگان، التیامی جهت تسکین آلام آنان گردد و در صورت عدم همکاری دولت میانمار با طرح عنوان جنایات آنان در شورای امنیت و برگزاری جلسه فوق العاده شرکت کنفرانس اسلامی و قطع روابط دیپلماتیک، تجاری و بازرگانی کشورهای مسلمان با دولت میانمار، مراتب همدردی و حمایت قاطع خویش را از مردم مظلوم، بی پناه و بی دفاع روهینگیا به عمل آورند.

«وَسَيَعلَمُ الَّذينَ ظَلَموا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبونَ»

علی اکبر ولایتی
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی

انتهای پیام/

پیرو جنایات اخیر دولت میانمار علیه مسلمانان روهینگیا، از سوی دکتر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی بیانیه‌ای به شرح زیر صادر شد.

واژه های کلیدی: میانمار | مسلمانان | کودکان | بیداری | میانمار | جلوگیری | جنایات | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *