خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

«زنجیره مقاومت» از پایتخت کشور عزیزمان ایران تا مدیترانه گسترده شده است است ‌/

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: زنجیره مقاومت از پایتخت کشور عزیزمان ایران شروع و به دیرالزور و رقه و دمشق و بیروت و مدیترانه رسیده

«زنجیره مقاومت» از پایتخت کشور عزیزمان ایران تا مدیترانه گسترده شده است است ‌/

به روایت بخش احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان،علی اکبر ولایتی عصر روز شنبه 10 تیرماه و در مراسم افتتاحیه هفتمین بازار فیلم اسلامی در محل سالن همایش‌های آستان قدس رضوی اظهار داشت: سنت خوبی شده است است تا هر کدام از ما به قدر بضاعت و معرفت عرض ادبی به ثامن الحجج(ع) داشته باشیم، علی رغم بعضی از انسان‌های بی توجه و سطحی که ریشه تشیع را در کشور عزیزمان ایران به همین قرون اخیر نسبت می‌دهند، ریشه تشیع در کشور عزیزمان ایران به قدمت تاریخ اسلام است.

وی افزود: یکی از برکات سفر امام رضا به کشور عزیزمان ایران این بود که دوستی اهل بیت(ع) را ساماندهی فرمود و انواع تشیع‌های نیمه کاره را ایشان به خط شیعه اثنی عشری آوردند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با اشاره به اینکه شیعه اثنی عشری در کشور عزیزمان ایران به وسیله حضرت رضا(ع) تثبیت شد افزود: تشیع اثنی عشری به برکت وجود ایشان در کشور عزیزمان ایران 1200 سال سابقه دارد.

«زنجیره مقاومت» از پایتخت کشور عزیزمان ایران تا مدیترانه گسترده شده است است ‌/

ولایتی با اشاره به برگزاری اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های دنیا اسلام تاکید کرد: این اقدام یک پدیده مبارک و شجره طیبه است و هر سال بر تعداد مجموعه‌های صوتی و تصویری افزوده می‌شود و به نزدیک 230 مورد رسیده هست، مسلمانان انگیزه بیشتری جهت تبلیغ اسلام دارند و باید گفت از این قبیل حرکات تبلیغ رسالت و روح حاکم بر اسلام است.

وی تصریح کرد: در برابر هالیوود و جاهایی که از صهیونیسم پول می‌گیرند دست ما پرتر است لیکن ما با انگیزه انتقادی تولید فیلم می‌کنیم و فیلم‌های اخیر حکایت از این دارد که دست ما پر هست، زمانی گروهی از شرکت تبلیغات خدمت امام رسیدند و امام فرمودند از جهت خدا تبلیغ کنید، امر به معروف و نهی از منکر همان تبلیغ است و خوشبختانه با پیشرفت امکانات رسانه ای،کار تبلیغ آسان‌تر شده است است.

ولایتی با بیان اینکه این کار با توجه به اینکه محصول همکاری شیعه و سنی است ادامه داد: رمز موفقیت اسلام نیز همین اتحاد است و ابوحنیفه به خاطر اینکه از حکومت علویان در وقت منصور عباسی حمایت می‌کرد به وسیله منصور زندانی و سپس کشته و یا به شهادت رسید ولی جرمش این بود که می‌گفت خلافت مخصوص اولاد حضرت علی(ع) است.

وی بیان کرد: شیعه و سنی در تبلیغ اسلام باید با یکدیگر همکاری کنند و فایده این مسئله وحدت شیعه و سنی است و امروز نیز باید از این وقت جهت اوضاع کنونی منطقه استفاده کنیم، امروز پیروزی مسلمانان در منطقه ما از مسلمات تاریخ معاصر است و این را به برادران عراقی جهت آزادی موصل تبریک می‌گوئیم.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: زنجیره مقاومت از پایتخت کشور عزیزمان ایران شروع و به دیرالزور و رقه و دمشق و بیروت و مدیترانه رسیده

ولایتی با اشاره به اینکه ریشه داعش بعثی‌های عراق است تاکید کرد: اینها با یکدیگر جمع شدند تا انتقام ساقط شدن صدام حسین بعثی را بگیرند، امروز راه مقاومت از پایتخت کشور عزیزمان ایران شروع می‌شود و موصل و دمشق و بیروت را در برمی‌گیرد و نقشه آمریکایی ها نیز به نتیجه نرسید، آمریکا سر و صدا زیاد دارد ولی آقای ترامپ یک هوچی گر و تبلیغاتچی است و مراکز فساد و قمارخانه را اداره کرده و از راه نامشروع به ثروت رسیده و همین گونه می‌خواهد دنیا را اداره کند و پول سعودی‌ها را تلکه کرده است.

وی گفت: ترامپ باید بداند که مردم حقیقی این منطقه زیر بار حکومت تضعیف شده است آمریکا نمی‌روند، وجود ترامپ باعث انزوای آمریکا شده است و تجزیه اتحادیه اروپا را تبلیغ می‌کند. بدانند که به تدریج انزوای آمریکایی‌ها در دنیا چه در میان غربی‌ها و اعضای شورای امنیت و مسلمانان زیاد می‌شود و مسلمانان از تهدیدات ترامپ هراس ندارند.

ولایتی افزود: آمریکایی‌ها خیال کردند می‌توانند یک نایب السلطنه در عراق بگذارند ولی مردم عراق با غیرت و بعد گردنی اینها را بیرون کردند و در یمن و سوریه نیز آمریکایی‌ها موفق نمی‌شوند و آینده از آن دنیا اسلام در سایه وحدت و پرهیز از تفرقه است لیکن مسلمانان امکانات و استعداد و موقعیت ژئوپلیتیک این مسئله را دارند، زنجیره مقاومت از پایتخت کشور عزیزمان ایران شروع و به دیرالزور و رقه و دمشق و بیروت و مدیترانه رسیده و این بسیار حساس است و زنجیره مقاومت روز به روز قوی‌تر است و همه اینها پشتیبان فلسطین هستند و ان‌شاء الله فلسطین که پیروز شود، امیدوارم توفیق داشته باشیم در مسجدالاقصی به امامت مقام معظم رهبری نماز وحدت بخوانیم.

انتهای پیام/

در این باره زیاد بخوانید:

تحریم آمریکایی‌ها براى ما اهمیتى ندارد

«زنجیره مقاومت» از پایتخت کشور عزیزمان ایران تا مدیترانه گسترده شده است است ‌/

اقدام ارزشمند سپاه در انهدام مواضع تروریست‌های داعش جهت دشمن های پشیمان کننده است

واژه های کلیدی: تهدیدات ترامپ | تحریم آمریکا | آقای ترامپ | تبلیغات | مسلمانان | آمریکایی | آمریکا | تبلیغات | تبلیغ | ایران | اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *