خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

وزیر پیشنهادی علوم در نخستین وقت معرفی خواهد شد

معاون اول مدیر جمهور گفت: جهت اینکه اعلام فهرست کابینه معطل نماند روز گذشته 17 نفر از کابینه معرفی شدند و وزیر پیشنهادی علوم در نخستین وقت معرفی خواهد شد.

وزیر پیشنهادی علوم در نخستین وقت معرفی خواهد شد

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، اسحاق جهانگیری در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ترکیب کابینه علاوه بر وزرا، معاونین را هم در بر می‌گیرد براین اساس همه وزرا و معاونین در تصمیم گیری‌ها حضور دارند و در کمیسون ها هم فعال هستند.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم دولت دوازدهم، دولت کارامدی است و می‌تواند به تحقق وعده‌های مدیر جمهور یاری کند تا کارهای مفیدی انجام دهد همچنین این کابینه می‌تواند با چالش های پیش رو نیز مقابله کند.

جهانگیری راجع به فعالیت‌های دولت به منظور تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی توقعی فراتر از دولت است که مقام معظم رهبری از همه مسئولان کشور خواسته اند جهت تحقق آن به صحنه بیایند و تلاش کنند.

وزیر پیشنهادی علوم در نخستین وقت معرفی خواهد شد

وی افزود: متناسب با ضرورت اجرایی شدن این امر ،باید اختیاراتی در اختیار دولت قرار گیرد، باید بدانیم که پیش نیاز ایجاد شغل و جذب سرمایه گذاری ،ایجاد امنیت جهت سرمایه گذاری است .

جهانگیری به همین جهت خاطرنشان کرد: زمانی که هر یک از نهادها بخواهند اقدامی انجام دهند یا تصمیمی بگیرند، باید بدانند چه مقدار از تصمیماتشان در جهت تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی است.

معاون اول مدیر جمهور با اشاره به معرفی کابینه دوازدهم به مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جهت تصدی وزارت علوم با یکی از دوستان توافق شده است بود ولی در لحظاتی نهایی اعلام کرد که به دلایلی نمی‌توانند حضور داشته باشند که جهت اینکه اعلام فهرست کابینه معطل نماند روز گذشته 17 نفر از کابینه معرفی شدند و وزیر پیشنهادی علوم در نخستین وقت معرفی خواهد شد.

وی راجع به حضور زنان در کابینه تصریح‌کرد:‌ کابینه متشکل از وزرا و معاونان رئیس‌جمهور است و امروز با انتصاب 3 زن به عنوان معاونان و دستیاران رئیس‌جمهور روز خانم‌ها بود، رئیس‌جمهور در جلسه‌ای که قبل از معرفی وزرا به مجلس داشت تاکید کرد که پذیرفته نیست وزرا معاون زن نداشته باشند و معاون زن نباید محدود به امور بانوان باشد بلکه در سایر امور وزارتخانه‌ها نیز باید حضور داشته باشند.

معاون اول مدیر جمهور گفت: جهت اینکه اعلام فهرست کابینه معطل نماند روز گذشته 17 نفر از کابینه معرفی شدند و وزیر پیشنهادی علوم در نخستین وقت معرفی خواهد شد.

جهانگیری تاکید کرد: کابینه دوازدهم کابینه‌ای کارآمد و ترکیبی از مدیران باتجربه و سابقه مدیریتی است و از طرفی افراد جوانی در کابینه حضور دارند که می‌توانند با روحیات جوانی خود دولت را کمک کنند.

جهانگیری در آخر خاطر نشان کرد: انشاالله کابینه دوازدهم دولت کارآمدی را جهت مقابله با چالش و عملیاتی کردن و تحقق وعده‌های رئیس‌جمهور تشکیل خواهند داد.

انتهای پیام/

توضیحات جهانگیری راجع به معرفی وزیر پیشنهادی علوم به مجلس

واژه های کلیدی: سرمایه گذاری | جهانگیری | اقتصاد | معرفی | سیاست | مقابله | جلسه هیئت دولت | کارآمدی دولت دوازدهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *