خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

وزارت اطلاعات باید امنیت اقتصادی را تامین کند

نماینده مردم صومعه سرا گفت: وزارت اطلاعات باید جهت تحقق اقتصاد مقاومتی وارد عمل شود و سلامت اقتصادی را جهت محیط اقتصادی کشور رقم بزند.

وزارت اطلاعات باید امنیت اقتصادی را تامین کند

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در مخالفت با حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر پیشنهادی اطلاعاتگفت: از محمود علوی تقدیر می کنم که به همراه سربازان گمنام امام زمان(عج) در امنیت کشور همواره تلاش کرده اند و بخش زیادی از امنیت کشور را مدیون آنها هستیم.

وی افزود: در خصوص برنامه های وزیر پیشنهادی اطلاعات نقد هایی وجود دارد، و از این امر گله مند هستیم که برنامه ای ندارید.

نماینده مردم صومعه سرا تصریح کرد: فضای مجازی این روزها شرایط پیچیده‌ای به خود گرفته، هر چند دلواپس آن نیستیم که اینترنت در اختیار همه قرار گیرد، ولی این فضا هنگامی که آرزوی بزرگ مردم را مورد هجوم قرار داده و ناموس ملت را ترساندن می کند، شرایط به گونه ی دیگری می شود.

وزارت اطلاعات باید امنیت اقتصادی را تامین کند

دلخوش بیان داشت: این فضاها به چه حقی اجازه توهین به ملت را می دهند، و در شرایطی که کشور عزیزمان ایران به عنوان ام القرا کشورهای اسلامی آشنا می شود هم مسئولین و هم مردم در ترساندن اینترنت قرار دارند و متاسفانه در طول یک سال گذشته هیچ برخوردی با این اینترنت با این درصد تهدیدات نشده است.

وی گفت: بحث فیلترینگ پرسشها را زیاد کرد، هیچ کاری انجام نشد، هر چند در برنامه وزیر پیشنهادی اطلاعات به مسائلی از جمله نگاه حاکمیتی ،استقلال حرفه ای، رویکرد جهادی و سیانت اطلاعاتی از مردم اشاره شده است ولی شاهد عملی شدن آن در طول یک سال گذشته نبودیم.

دلخوش تصریح کرد: در استان گیلان یک عامل داخلی در اینترنت به استاندار و امام جمعه توهین می کند، ولی برخوردی با آن نمی شود، مضاف بر اینکه با عواملی هم که شناسایی شده است برخوردی نمی شود.

نماینده مردم صومعه سرا گفت: وزارت اطلاعات باید جهت تحقق اقتصاد مقاومتی وارد عمل شود و سلامت اقتصادی را جهت محیط اقتصادی کشور رقم بزند.

نماینده مردم صومعه سرا تصریح کرد: پرسش من راجع به برنامه راهبردی محمود علوی این است که در شناسایی و روش مقابله با تهاجم دشمن در چه سطحی است و آیا در جنگ نرم و سخت تا کنون ورود کرده‌اید و آیا این برنامه‌ها توانایی اجرایی دارد.

وی تصریح کرد: هیچ دوره آموزشی در وزارت اطلاعات جهت مسئولین در سطوح میانی و پایینی گذاشته نمی شود، هر چند که در برنامه نوشته شده است وجود دارد، ولی ما عملا نمی بینم و در نهایت با وجود این انتصاب‌ها و غلط های نظام بعضی باید هزینه آن را بدهند.

دلخوش در بخش نهایی سخنان خود به بحث اقتصاد مقاومتی اشاره و اظهار کرد: وزارت اطلاعات باید جهت تحقق اقتصاد مقاومتی وارد عمل شود و امنیت سلامت اقتصادی را جهت محیط اقتصادی کشور رقم بزند.

انتهای پیام/

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی اطلاعات

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

واژه های کلیدی: اینترنت | اطلاعات | برنامه | اقتصاد | شناسایی | اقتصادی | اطلاعات | امنیت | برنامه | اعتماد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *