خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

وجود ظرفیت در وزارت اطلاعات جهت معرفی وزیر از بدنه وزارتخانه

نماینده مردم بوکان گفت: می توان از بدنه وزارت اطلاعات وزرایی جهت وزارتخانه های دیگر تأمین کند.

وجود ظرفیت در وزارت اطلاعات جهت معرفی وزیر از بدنه وزارتخانه

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، محمدقسیم عثمانی در نشست علنی عصر امروز (سه شنبه، 24 مرداد ماه) در جریان بررسی برنامه وزیر پیشنهادی اطلاعات در مخالفت با وی ضمن تقدیر از تلاش های وزارت اطلاعات جهت رصد گروهک های تروریستی در داخل و خارج از کشور گفت: اشراف موفق و موثق وزارت اطلاعات بر روی گروهک های تروریستی، تبادل اطلاعات با سرویس های اطلاعاتی متفاوت مدعی در دنیا و تبادل اطلاعاتی با کشورهای موفق، مبارزه با مفاسد اقتصادی و ریشه یابی آن ها جهت ریشه کنی فساد اقتصادی از جمله تلاش های وزارت اطلاعات است.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی افزود: امنیت کشور مرهون تلاش سربازان گمنام وزارت اطلاعات بوده و با دستگاه های دیگر که واحد اطلاعاتی دارند هماهنگ بوده و هست، توانمندی های وزارت اطلاعات است که باید به این توانمندی ها استفاده از فناوری های نوین اطلاعاتی را اضافه کرد.

عثمانی با بیان اینکه وزارت اطلاعات سرشار از نیروهای متعهد و توانمند بوده که شأن بسیاری از آن ها وزارت هست، ادامه داد: این ظرفیت در وزارت اطلاعات وجود دارد که از بدنه خود وزارتخانه وزرایی بعضی وزارتخانه های دیگر را تأمین کند.

وجود ظرفیت در وزارت اطلاعات جهت معرفی وزیر از بدنه وزارتخانه

وی یادآور شد: زمانی که از وزارت اطلاعات شخصی جهت یک پست معرفی شود بلافاصله یک عده گارد می‌گیرند که این فرد امنیتی بوده ولی گاهی در بدنه وزارت اطلاعات که شأن امنیتی داشته از افرادی بیرون وزارتخانه استفاده می شود که مناسب شأن وزارت اطلاعات نیست.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: بنده به منظور تقویت این دستگاه مهم که انتظار می رود که وزیر آن بیشترین رأی را کسب کند در عین مخالفت با معرفی وزیر از بیرون جهت وزارت اطلاعات به آقای علوی رأی مثبت می دهم چراکه وزیر اطلاعات خوب عمل کرده ولی عمل خوب ایشان می توانست این باشد که از معاونین خود فردی را عرضه بدارد.

انتهای پیام/

امنیت کشور مرهون تلاش سربازان گمنام وزارت اطلاعات

واژه های کلیدی: گروهک های تروریستی | فساد اقتصادی | اطلاعات | استفاده | دستگاه | سربازان | اقتصادی | اطلاعات | معرفی | امنیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *