خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

واکنش کشور عزیزمان ایران به بیانات اخیر مدیر جمهور فرانسه

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: انتظار ما از فرانسه این است که تحت تاثیر القائات و آدرس‌های غلط بعضی از کشورهای منطقه خلیج فارس علیه جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران قرار نگیرد.

واکنش کشور عزیزمان ایران به بیانات اخیر مدیر جمهور فرانسه

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در تصویر العمل به بیانات رئیس جمهور فرانسه در خصوص کشورمان در سفر به بعضی از کشورهای منطقه خلیج فارس، ضمن ابراز تاسف از این بیانات گفت: انتظار ما از فرانسه این است که تحت تاثیر القائات و آدرس های غلط بعضی از کشورهای منطقه خلیج فارس علیه جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران قرار نگیرند و نسبت به تحولات منطقه حساس خاورمیانه و خلیج فارس واقع بین، منصف و دوراندیش باشد.

سخنگوی وزارت خارجه افزود: مدیر جمهور فرانسه و سایر مقامات فرانسوی به خوبی می دانند طرح اینگونه اتهامات علیه جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران با واقعیات دهه های اخیر تحولات در منطقه خاورمیانه تطابقی ندارد؛ ما معتقدیم برخورد مسئولانه ایجاب می کند که فرانسه متحدان خود در منطقه خلیج فارس را به در پیش گرفتن سیاست ها و رویکردهای عاقلانه و به دور از احساسات متقاعد کند.

وی ادامه داد: بارها به مقامات فرانسوی گفته ایم که برجام قابل مذاکره نیست و اجازه داده نخواهد شد که مباحث دیگر به آن اضافه شود؛ ضمن آنکه فرانسه نسبت به موضع قاطع کشورمان مبنی بر اینکه امور دفاعی کشور عزیزمان ایران قابل مذاکره نیست هم کاملا آگاه است.

واکنش کشور عزیزمان ایران به بیانات اخیر مدیر جمهور فرانسه

قاسمی بیان کرد: گزارشات شرکت ملل متحد درخصوص عوامل بروز بحران انسانی در یمن نباید نادیده گرفته شده است و در قبال جنایات جاری عربستان سعودی در یمن و بمباران دائمی مراکز و اماکن غیرنظامی و کشتار بدون توقف زنان و کودکان و بی گناهان در این کشور سکوت معناداری در پیش گرفته شود.

سخنگوی وزارت خارجه خاطرنشان کرد: بدون تردید، این سکوت به وسیله حکام سعودی به عنوان چراغ سبزی جهت استمرار ارتکاب به چنین اعمال غیرانسانی تلقی می شود. انتظار می رود دولت فرانسه با اتخاذ تدابیر ملموس از جمله وادار کردن متحدان خود در منطقه به توقف فوری جنگ و خونریزی در جهت ایجاد آتش بس و برقراری صلح و ثبات در یمن قدم بردارد.

عبارات مهم : وزارت امور خارجه – عربستان سعودی

انتهای پیام/

برجام قابل مذاکره نیست

واژه های کلیدی: وزارت امور خارجه | عربستان سعودی | رئیس جمهور | وزارت خارجه | خاورمیانه | فرانسوی | فرانسه | ایران | مذاکره | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *