خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

سفر روحانی به نیویورک کوتاه و فشرده است / واعظی

رئیس دفتر مدیر جمهور گفت: سفر مدیر جمهور به نیویورک کوتاه و فشرده است و علاوه بر صحبت در شرکت ملل با روسای کشورهای دیگر دیدار می‌کند.

سفر روحانی به نیویورک کوتاه و فشرده است / واعظی

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، محمود واعظی مدیر دفتر مدیر جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت راجع به انتصاب 7 استاندار کشور اظهار کرد: مدیر جمهور تاکید دارد که میانگین سنی استانداران باید پایین باشد و استانداران هر جا می‌روند باید با خانواده خود بروند، استاندار پروازی نمی‌تواند به مردم خدمت کند.

وی با بیان اینکه مدیر جمهور همچنین به استانداران جهت به کارگیری جوانان و بانوان تاکید دارد، گفت: خوشبختانه جهت تصویب هر استاندار در هیئت دولت پیوست حکم وجود دارد و وظایف هر یک هم روشن هست، همچنین استانداران می‌توانند با شرایط تازه فعالیت خود را شروع کنند.

واعظی با اشاره به حضور زنان در سمت استانداری اضافه کرد: این عنوان در دست بررسی است و وزارت کشور هم در این زمینه تلاش می‌کند. گزینش استاندار در یک استان سخت است چراکه وی باید خود را با مدیران کل وزارتخانه‌ها هماهنگ کند در عین حال آنها هم باید استاندار را بپذیرند.

سفر روحانی به نیویورک کوتاه و فشرده است / واعظی

رئیس دفتر مدیر جمهور ادامه داد: استاندار باید وظایف و امور مربوط به خود را با 14 ارگان حکومتی تنظیم کند، در عین حال وی مسئولیت تامین امنیت استان را بر عهده دارد. ما در گزینش مسئول چندان تفاوت جنسیتی قائل نمی‌شویم، ولی توانمندی افراد در این زمینه حائز اهمیت است.

وی خاطر نشان کرد: استانداران ما در گذشته زمانی بخشدار، فرماندار و معاون استاندار بوده‌اند همچنین تعدادی فرماندار زن هم در دولت یازدهم منصوب کردیم، حتی بعضی از معاون‌های استانداران از میان بانوان گزینش شدند به هر حال باید دانست که انجام این کار زمانبر است ولی محدودیتی جهت آن قائل نیستیم.

واعظی در ادامه راجع به سفر رئیس‌جمهور به نیویورک یادآور شد: روحانی سفری کوتاه و فشرده خواهد داشت و برنامه‌های متعددی از جمله صحبت در مجمع شرکت ملل، دیدار با مسلمانان، ایرانیان مقیم نیویورک و نخبگان سیاسی این کشور خواهد داشت، همچنین در این وقت با تعدادی از روسای کشورهای مهم هم دیدار دو جانبه می‌کند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به نامه مولوی عبدالحمید به رهبری و تاکید رئیس‌جمهور نسبت به نبود تبعیض بین اقلیت‌های دینی و مذهبی، اظهار کرد: دولت قطعا خود را به اجرای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری مقید می‌داند چراکه تاکید و ابلاغ رهبری باعث می‌شود دولت کارهای خود را بهتر و محکم‌تر انجام دهد.

رئیس دفتر مدیر جمهور گفت: سفر مدیر جمهور به نیویورک کوتاه و فشرده است و علاوه بر صحبت در شرکت ملل با روسای کشورهای دیگر دیدار می‌کند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مقام معظم رهبری | نیویورک | فرماندار | جوانان | واعظی | رئیس دفتر مدیر جمهور | جلسه هیئت وزیران | حاشیه جلسه هیئت دولت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *