خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مدیر جمهور هفته آینده به قزاقستان می رود/ سفر روحانی به نیویورک آخرهای شهریور ماه ، واعظی

رئیس دفتر مدیر جمهور گفت: مدیر جمهور در مجمع عمومی شرکت ملل شرکت می‌کند و در در حال برنامه ریزی این سفر هستیم.

مدیر جمهور هفته آینده به قزاقستان می رود/ سفر روحانی به نیویورک آخرهای شهریور ماه ، واعظی

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، محمود واعظی مدیر دفتر مدیر جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در مورد سفر مدیر جمهور به قراقستان و آفریقای جنوبی گفت: سفر روحانی به قزاقستان در هفته آینده خواهد بود ولی وقت سفر مدیر جمهوری به آفریقای جنوبی هنوز مشخص نشده است.

وی افزود: آفریقای جنوبی چندین بار از آقای روحانی جهت سفر به این کشور دعوت کرده هست، این سفر فقط به کشور آفریقای جنوبی انجام نخواهد شد و مدیر جمهوری با نشانه تحکیم و گسترش روابط به تعدادی از کشورهای آفریقایی سفر می کند.

رئیس دفتر مدیر جمهور تصریح کرد: در حال برنامه ریزی سفر مدیر جمهور به نیویورک هستیم و روحانی در مجمع عمومی شرکت ملل شرکت می کند.

مدیر جمهور هفته آینده به قزاقستان می رود/ سفر روحانی به نیویورک آخرهای شهریور ماه ، واعظی

واعظی در باره حضور نجفی شهردار تهران در جلسات هیات دولت، گفت: با در نظرگرفتن این که آقای نجفی از مدیر جمهوری درخواست کرده بود و روحانی هم آن را پذیرفتند، قرار است شهردار تهران به صورت مستمر در جلسه های هیات دولت شرکت کند.

وی همچنین راجع به حضور جوانان در دولت دوازدهم اظهار کرد: هنگامی که از جوانان استفاده نمی شود عده ای اعلام می کنند آیا این اتفاق نمی افتد و هنگامی که از آنها استفاده شود، می گویند آنها نسبت به دیگران تجربه کمتری دارند. قرار نیست که جهت هر لحظه افرادی که از ابتدای انقلاب مسئولیت گرفتند و امروز تجربه دارند کشور را اداره کنند.

رئیس دفتر مدیر جمهور افزود: جوانان ابتدا باید در سمت هایی همچون معاونت، ریاست سازمان، شرکت یا عضو هیات مدیره بشوند تا ان شاءالله کابینه ما، کابینه جوانی شود.

واعظی با بیان اینکه هرسه ماه یکبار مرکز آمار و بانک مرکزی گزارشاتی را در رابطه با بخش‌های متفاوت مانند بخش صنعت و کشاورزی و .. کشور ارائه می‌دهند، تصریح کرد: در این نوبت، گزارشی که مرکز آمار راجع به رشد بخش‌های متفاوت ارائه داده بود بسیار امیدوار کننده بود و این عنوان باید استمرار پیدا کند.

رئیس دفتر مدیر جمهور گفت: مدیر جمهور در مجمع عمومی شرکت ملل شرکت می‌کند و در در حال برنامه ریزی این سفر هستیم.

وی تاکید کرد: آنچه که در گزارش اخیر تعیین کننده بود، رشد قابل ملاحظه بخش مسکن در سه ماه گذشته هست. این آمار راجع به ساخت و ساز مسکن در کل کشور است و علی رغم اینکه ما در گذشته با رشد منفی در این حوزه مواجه بودیم،‌ امروز شاهد رشد خوبی در زمینه مسکن هستیم.

رئیس دفتر مدیر جمهور خاطر نشان کرد: ما از آخرهای سال 94 تلاش جهت ایجاد رونق در اقتصاد کشور را شروع کردیم و در سال 95 شرایط خوبی داشتیم ولی آنچه که در آن ضعف داشتیم بخش مسکن بود که امروز این بخش نیز در مسیر مهم خودش قرار گرفته است.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: آفریقای جنوبی | نیویورک | استفاده | آفریقایی | جوانان | تهران | شهردار | اخبار سیاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *