خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

چالش هایی در نحوه توزیع برگه های سهام وجود دارد ، واریز سود سهام عدالت جهت دو دهک تا دو ماهه آینده

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گفت: سود سهام عدالت جهت دو دهک تا دو ماهه آینده واریز می شود.

چالش هایی در نحوه توزیع برگه های سهام وجود دارد ، واریز سود سهام عدالت جهت دو دهک تا دو ماهه آینده

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان در تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت: طی این جلسه مدیر شرکت شخصی سازی گزارشی از نحوه واگذاری سهام عدالت و آینده نگری سودی که باید بین سهامداران توزیع شود، ارائه و در ادامه کلیات لایحه مالیات بر ارزش افزوده تصویب شد.
تابش تصریح کرد: مدیر شرکت شخصی سازی تعداد سهامداران را چهل و دو میلیون و دویست هزار نفر ذکر کرد و عنوان داشت که ظرف یکی دو ماه آینده سود دو دهک توزیع خواهد شد.

عبارات مهم : سهام عدالت – برنامه

وی ادامه داد: مدیر شرکت شخصی سازی همچنین در پاسخ به سوالات و ابهامات اعضای کمیسیون اظهار کرد که با توجه به اینکه طی ۱۰ سال گذشته ارزش سهام به ۵۳۰ هزار تومان رسیده، سهامداران باید به سامانه مراجعه و صورتحساب را ملاحظه نمایند و فیش واریزی جهت تکمیل سقف سهام را دریافت و اقدام کنند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه در این جلسه ارزش فعلی سهام حدود ۲ میلیون تومان ذکر شده است است بیان داشت: پوری حسینی ابراز داشت که آنچه در خصوص سهام عدالت اجراشده، مر قانون نبوده و همه کارها گذشته را قبول ندارد ولی بنا به مصوبه شورایعالی اصل ۴۴، قرار شده است نسبت به گذشته کالبد شکافی نگردد.
تابش تاکید کرد: در این جلسه عنوان شد که درخصوص واریز سود سهام عدالت هیچ مشکلی وجود ندارد، ولی از نظر تولید و توزیع برگه های سهام و تسلیم آن به سهامداران، چالش هایی وجود دارد.
نماینده مردم اردکان همچنین پیگیری به کلیات لایحه مالیات بر ارزش افزوده را دستور کار دیگر کمیسیون برنامه و بودجه برشمرد و گفت: کلیات لایحه راي آورد و پیگیری به شرح آن جهت برطرف ایرادات واعمال نقطه نظرات اعضا، به جلسات آینده موکول شد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: سهام عدالت | برنامه | کمیسیون | میلیون | مالیات | برنامه | تابش | سهام عدالت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *