خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

نمی‌توان به کشور عزیزمان ایران اعتماد کرد! / هیلی

نماینده آمریکا در شرکت ملل با اعلام اینکه این کشور نمی‌تواند به کشور عزیزمان ایران اعتماد کند، از از ادامه روند فشار آوردن واشنگتن به پایتخت کشور عزیزمان ایران خبر داد.

نمی‌توان به کشور عزیزمان ایران اعتماد کرد! / هیلی

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان؛ نیکی هیلی، نماینده آمریکا در شرکت ملل، در پیامی توئیتری مدعی شد کشور عزیزمان ایران از تروریسم حمایت می‌کند و به گفتار این کشور راجع به پایبندی به الزامات بین‌المللی نمی‌توان اعتماد کرد.

او روز جمعه در خبر شبکۀ اجتماعی توییتر خود در اظهاراتی بی‌اساس علیه کشورمان آورد: «مسئله کشور عزیزمان ایران هر لحظه به عنوان بی‌اعتمادی باز می‌گردد. حمایت گسترده کشور عزیزمان ایران از تروریست‌ها بیانگر این است که نمی‌توان به این کشور اعتماد کرد. نقض تعهدات ایران در قبال مساله موشکی بیانگر این است که نمی‌توان به این کشور اعتماد کرد. شلیک دیروز نیز همین عنوان را بار دیگر نشان داد.»

نماینده آمریکا در شرکت ملل در ادامه گزافه‌گویی‌های خود افزود: «در دولت فعلی، اجازه نخواهیم داد کشور عزیزمان ایران بدون هیچ پیامدی، به رفتارهایی ادامه دهد که منافع ما و متحدانمان را ترساندن می‌کند. ما صرف اینکه این کشور در کلام بگوید به الزامات بین‌المللی خود پایبند هست، به این کشور اعتماد نمی‌کنیم. تا زمانی که کشور عزیزمان ایران به صورت کامل به الزامات خود در قبال قطعنامه‌های شورای امنیت پایبند نباشد، وارد آوردن پیامد‌ها به این کشور را ادامه خواهیم داد.»

نمی‌توان به کشور عزیزمان ایران اعتماد کرد! / هیلی

انتهای پیام/

هیلی از ادامه روند فشار آوردن آمریکا به کشور عزیزمان ایران خبر داد

واژه های کلیدی: آمریکا | قطعنامه | ایران | اعتماد | اخبار بین الملل | نیکی هیلی | برنامه موشکی ایران | شورای امنیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *