خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تحریم های آمریکا ارتباطی به برجام ندارد! / نیکی هیلی

سفیر آمریکا در شرکت ملل متحد بار دیگر مدعی شد که تحریمهای تازه آمریکا علیه کشور عزیزمان ایران هیچ ارتباطی به برجام ندارد!

تحریم های آمریکا ارتباطی به برجام ندارد! / نیکی هیلی

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از رویترز، «نیکی هیلی» سفیر آمریکا در شرکت ملل متحد روز سه شنبه مدعی شد که پایتخت کشور عزیزمان ایران باید جهت «آزمایش موشکی، حمایت از تروریسم، بی اعتنایی به موازین حقوق بشر و نقض قطعنامه های شورای امنیت» پاسخگو باشد!

طرح مجدد این ادعاهای پوچ و واهی آمریکا علیه پایتخت کشور عزیزمان ایران از زبان نماینده آن در شرکت ملل، واکنشی بود به صحبت روز سه شنبه «حسن روحانی» رئیس جمهوری ایران در صحن علنی مجلس شورای اسلامی.

حسن روحانی در این صحبت تأکید کرد: «دولتمردان تازه آمریکا باید بدانند تجربه شکست‌خورده تحریم و ترساندن دولت‌های گذشته‌شان را در نهایت به پای میز مذاکره کشاند. اگر مایل باشند به آن تجربه‌ها بازگردند، یقیناً کشور عزیزمان ایران در مدت وقت کوتاه، نه در مقیاس هفته و ماه، بلکه در مقیاس ساعت و روز به شرایطی بسیار پیشرفته‌تر از وقت شروع مذاکرات بازخواهد گشت».

نیکی هیلی در ادامه خط و نشان کشیدن توخالی مقامات آمریکا مدعی شد که «ایران نمی تواند با استفاده از توافق هسته ای، دنیا را گروگان بگیرد. این توافق هسته ای نباید آنقدر بزرگ و برجسته شود که نتوان در آن قصور کرد».

تحریم های آمریکا ارتباطی به برجام ندارد! / نیکی هیلی

وی در ادامه ادعا کرد که «تحریمهای تازه آمریکا علیه کشور عزیزمان ایران ارتباطی با توافق هسته ای (برجام) ندارد!»

انتهای خبر/

آمریکا مدعی شد تحریم های تازه علیه کشور عزیزمان ایران ارتباطی به برجام ندارد

واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | حسن روحانی | استفاده | تحریم ها | آمریکا | توافق | ایران | اخبار بین الملل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *