خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

نیروی قدس و سپاه پاسداران تضمین‌کننده امنیت ملی هستند

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی با اشاره به نقش تاثیرگذار نیروی قدس در مبارزه با تروریسم اظهار داشت: نیروی قدس و سپاه پاسداران تضمین‌کننده امنیت ملی هستند.

نیروی قدس و سپاه پاسداران تضمین‌کننده امنیت ملی هستند

“محمد جواد جمالی نوبندگانی” عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ راجع به نقش مستشاری سپاه پاسداران و نیروی قدس در مبارزه با تروریست های تکفیری اظهار داشت: نیروهای نظامی حافظ امنیت کشور هستند و هرکشوری از جمله جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران حتما در جهت تقویت امنیت ملی اقدام به تقویت نیروهای نظامی اش خواهد کرد.

عبارات مهم : مجلس شورای اسلامی – مبارزه با تروریسم
وی افزود: این یک ایده بدیهی و عقلی است و هیچکس جهت امنیت خود شوخی و تعارف ندارد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سیاست بعضی کشورهای غربی جهت محدود سازی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران عنوان داشت: این کشورهایی که به ما خرده می گیردند خودشان بیشترین زرادخانه های متعارف و نامتعارف را در منطقه دارند.

جمالی نوبندگانی با اشاره به نقش ممتاز جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در مبارزه با تروریسم گفت: اگر مجاهدت های نیروی قدس نبود به قول رهبران کرد عراقی اربیل سقوط می کرد و اگر نیروی قدس نبود همچنین عتبات عالیات هم مورد هجوم قرار می گرفت.

وی ادامه داد: سپاه قدس با جانفشانی واقعا خدماتی را به ملت های اسلامی و غیر اسلامی (در راستای مبارزه با تروریسم) ارائه کرده است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی راجع به اینکه این جمله که “نیروی قدس” و “سپاه پاسداران” خط قرمز هستند به چه معناست؛ خاطر نشان کرد: نیروی قدس و سپاه پاسداران در کنار سایر نیروهای نظامی و امنیتی تضمین کننده امنیت ملی هستند.

وی در آخر خاطر نشان کرد: باید شأن نیروی قدس و سپاه پاسداران حفظ شود و به صورت همه جانبه پشتیبانی شوند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | مبارزه با تروریسم | سپاه پاسداران | کمیسیون | سیاست | خارجی | ایران | امنیت | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *