خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ترامپ با توئیت‌هایش شما را به بازی گرفته است! / نماینده جمهوری‌خواه کنگره خطاب به سی‌ان‌ان

نماینده جمهوری‌خواه ایالت ویرجینیا اعتقاد است رئیس‌جمهور آمریکا با توئیت‌هایش رسانه‌ها را به بازی گرفته است.

ترامپ با توئیت‌هایش شما را به بازی گرفته است! / نماینده جمهوری‌خواه کنگره خطاب به سی‌ان‌ان

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ «اسکات تیلور»، نماینده جمهوری خواه ایالت ویرجینیا در مصاحبه با برنامه «روز جدید»، شبکه سی ان ان گفت: رسانه‌های آمریکا باید به جای پوشش دادن توئیت‌های مدیر جمهور به پرسشها واقعی بپردازند.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم رسانه‌ها دستمایه توئیت های مدیر جمهور ترامپ هستند. هر وقت که مدیر جمهور توئیتی منتشر می‌کند، تصویر العمل رسانه‌ها بیش از اندازه هست. مدیر جمهور به دنبال بهره برداری از تصویر العمل هایی منفی رسانه ها است.

نماینده ایالت ویرجینیا ضمن اشاره به پوشش منفی توئیت ترامپ راجع به سی ان ان اظهار داشت: آنچه من از رسانه‌ها بخصوص شما (سی ان ان) می‌خواهم این است که از حجم پوشش منفی توئیت‌های مدیر جمهور بکاهید. این درخواست نماینده کنگره از سوی مجری برنامه رد شد.

ترامپ با توئیت‌هایش شما را به بازی گرفته است! / نماینده جمهوری‌خواه کنگره خطاب به سی‌ان‌ان

تیلور در آخر گفت: ترجیح می‌دهم مدیر جمهور بعضی از توئیت هایش را منتشر نکند، ولی او اعتقاد است انتقال خبر هایش از طریق این شبکه اجتماعی ایجاد هرج و مرج رسانه‌ای نیست.

وی در پیامی توئیتری با متهم کردن سی ان ان به تلاش جهت متقاعد کردن جمهوری خواهان جهت جلوگیری از حضورش در رسانه‌های اجتماعی، این شبکه را «رسانه متقلب سی ان ان» نام نهاد. او سپس فیلمی مضحک از خود انتشار داده است که در آن سی ان ان را در زمین کشتی کج ضربه فنی می‌کند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: شبکه اجتماعی | رسانه ها | برنامه | تصویر | انتقال | توئیت ترامپ | دونالد ترامپ | حمله ترامپ به رسانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *