خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جهت کاخ سفید فقط امنیت تل آویو مهم است ، نقش آمریکا در منطقه مداخله گرانه است

دستیار خاص مدیر مجلس در امور بین الملل با اشاره به تحولات سوریه، بر حفظ تمامیت ارضی کشورهای منطقه تأکید کرد و تجزیه منطقه را خطرناک خواند.

جهت کاخ سفید فقط امنیت تل آویو مهم است ، نقش آمریکا در منطقه مداخله گرانه است

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، حسین امیر عبداللهیان دستیار خاص مدیر مجلس در امور بین الملل عصر امروز (دوشنبه، 9 مردادماه) در جریان سفر خود به لبنان با «نبیه بری» مدیر مجلس این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر عبداللهیان ضمن تبریک هم زمانی ایام آزادسازی منطقه عرسال از چنگ تروریسم تکفیری با سالگرد پیروزی لبنان در مقاومت ٣٣ روزه علیه تجاوز رژیم صهیونیستی در سال 2006، گفت: نقش «نبیه بری» و رهبران لبنانی در تکمیل فرایند سیاسی و توافق بر سر قانون انتخابات قابل تمجید بوده و نشانه درک صحیح و بصیرت رهبران لبنانی است.

دستیار خاص مدیر مجلس در امور بین الملل با تجلیل از مقام شهدای مقاومت و مدافع حرم که سهم مهمی در امنیت لبنان و منطقه و امنیت جهانی دارند، افزود: مردم، ارتش و مقاومت در لبنان سه ضلع مهم پیروزی علیه رژیم صهیونیستی و تروریسم تکفیری به شمار می روند و این وحدت عنصر مبارکی در لبنان محسوب می شود.

جهت کاخ سفید فقط امنیت تل آویو مهم است ، نقش آمریکا در منطقه مداخله گرانه است

وی در ادامه با بیان اینکه پایتخت کشور عزیزمان ایران به حمایت های مؤثر خود از محور مقاومت در مبارزه با تجاوزات رژیم صهیونیستی و مقابله با تروریسم ادامه می دهد، یادآور شد: روابط پایتخت کشور عزیزمان ایران و بیروت پایدار و رو به رشد بوده و آمادگی جهت توسعه همه جانبه روابط وجود دارد.

امیر عبداللهیان نقش آمریکا در منطقه را غیرسازنده و مداخله گرانه خواند و تصریح کرد: جهت کاخ سفید فقط امنیت تل آویو و استثمار سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشورهای منطقه اولویت دارد.

دستیار خاص مدیر مجلس در امور بین الملل همچنین با اشاره به تحولات سوریه، لبنان، لیبی و یمن بر حفظ تمامیت ارضی و وحدت ملی کشورهای منطقه تأکید کرد و تجزیه منطقه را خطرناک خواند.

رئیس مجلس لبنان: حوادث مسجدالاقصی نشان‌دهنده بیداری ملت فلسطین است

«نبیه بری» مدیر مجلس لبنان نیز با ابلاغ سلام جهت مقامات عالی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران از حمایت های کشورمان از ملت، دولت و مجلس لبنان قدردانی و اضافه کرد: شرایط منطقه همچنان حساس بوده و بعد از پیروزی های اخیر علیه تروریسم باید مراقب نقشه های دشمن های دنیا اسلام بود و در سایه وحدت اسلامی صهیونیست ها و تروریست ها را بیش از پیش مأیوس ساخت.

دستیار خاص مدیر مجلس در امور بین الملل با اشاره به تحولات سوریه، بر حفظ تمامیت ارضی کشورهای منطقه تأکید کرد و تجزیه منطقه را خطرناک خواند.

وی همچنین حوادث مسجدالاقصی را نشان دهنده بیداری و هوشیاری مردم فلسطین خواند و بر اهمیت مقاومت علیه تجاوزات تل آویو تاکید کرد.

رئیس مجلس لبنان در آخر نظر خود را درمورد بعضی تحولات منطقه ای و بین المللی تبیین کرد و استمرار مشورت های پارلمانی و سیاسی دو کشور را مهم دانست.

انتهای پیام/

سه ضلع مهم پیروزی علیه رژیم صهیونیستی

واژه های کلیدی: رژیم صهیونیستی | بین الملل | پیروزی | تروریسم | لبنان | سیاسی | ایران | امنیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *