خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دولت باید از 40 درصدى که به او راى ندادند استفاده کند ، نتیجه انتخابات براى اصولگرایان نتیجه مناسبى بود

دبیرکل جامعه اسلامى مهندسین گفت: براى جریان اصرلگرایی نتیجه انتخابات نتیجه مناسبى بود و نیروهاى انقلابى با هم متحد شدند.

دولت باید از 40 درصدى که به او راى ندادند استفاده کند ، نتیجه انتخابات براى اصولگرایان نتیجه مناسبى بود

به گزارش خبرنگار احزاب وتشکل های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامى مهندسین در مراسم ضیافت افطارى این تشکل که عصر امروز در مجتمع آدینه برگزار شد با اشاره به انتخابات گفت: دو انتخابات بسیار مهم را پشت سر گذاشتیم.
وی با اشاره به حضور مردم در انتخابات افزود: حضور 72 درصدى حضور مردم در انتخابات در دنیا رکوردى خوب و کم نظیرى است که این حضور به سیاست هاى نظام بازمی گردد و دشمن های به این جمع بندى رسیدند که تنها راه مطالبه گرى صندوق هاى راى است.

عبارات مهم : نتیجه انتخابات – انتخابات
دبیرکل جامعه اسلامى مهندسین تصریح کرد: برخى که گذشته ضررى و زیانى به نظام زدند، نباید در خیابان به دنبال مطالباتشان باشند و باید پاى صندوق هاى راى به دنبال اهدافشان باشند و برخى که در داخل اعتقاد به بازى خراب کردن و اردو کشى خیابانى بودند اکنون اعتقاد به صندوق راى شده است اند.

باهنر با اشاره به مناظرات انتخاباتى تصریح کرد: دموکراسى نقاط ضعف و مثبتى دارد، ولی نقاط مثبتش از نقاط ضعف زیاد هست، به طور مثال در مناظرات حرف هاى درستى زده شد، ولی اتهامات و مطالب نادرستى هم بیان شد، وعده هایی داده شد که می توانست عملى شود، ولی برخى وعده ها اصلا عملى نبود. به طور کلى باید گفت با وجود بعضى پرسشها مطرح کردن گفت و گو ها و پرسشها به صورت براق براى جامعه مثبت خواهد بود.

دبیرکل جامعه اسلامى مهندسین با بیان اینکه در این دوره از انتخابات وحدت خوبى براى جریان انقلابى ایجاد شد گفت: براى جریان اصولگرایی نتیجه انتخابات نتیجه مناسبى بود. واگذار کردن نتیجه را قبول داریم چراکه خیلى معدود رییس جمهور مستقر در دوره دوم راى نیاورده هست، ولی در مجموع 40 درصد نیروهاى اصولگرا و انقلابى متراکم شدند و وحدت ایجاد شد که دولت هم باید از این 40 درصد استفاده کند.

وى در ادامه تصریح کرد: اگر برخى بخواهند ناکارامدى این دولت را نشان بدهند اصلا قابل قبول نیست و دوره انتخابات گذشته و رفاقت ها شروع شده است است.

باهنر ادامه داد: ٤٠ درصدى که اصولگرا هستند باید به دولت کمک کنند و دولت نیز باید بداند که جریان اصولگرا و انقلابى ناظر کارها دولت خواهد بود، دولت نباید حاشیه را به متن براند و بداند که ما حواسمان به دولت خواهد بود.

دبیرکل جامعه اسلامى مهندسین با اشاره به اوضاع دولت در جامعه بین المللى اظهار داشت: ما در یک بازى داخلى مسابقه داشتیم که 4-6 باختیم، ولی اکنون در بازى هاى بین المللى حضور داریم و باید به دولت در برابر ترامپ و ترامپیان کمک کنیم و اگر ترامپ در مرکز لانه تروریست ها حضور پیدا کرد نباید این مسئله را به رییس جمهور خودمان کنایه بزنیم، اکنون باید دولت را در دنیا یارى کرد.

انتهاى پیام/

واژه های کلیدی: نتیجه انتخابات | انتخابات | اصولگرا | صندوق | اخبار سیاسی | باهنر | ضیافت افطاری | جامعه اسلامی مهندسین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *