خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

متعهد به تقویت همکاری با کنیا هستیم / موگرینی

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تبریک به مدیر جمهور منتخب کنیا، بر تعهد بروکسل به تقویت همکاری با نایروبی تاکید کرد.

متعهد به تقویت همکاری با کنیا هستیم / موگرینی

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا شنبه شب با صدور بیانیه ای ضمن تبریک به مدیر جمهوری منتخب کنیا، بر تعهد این اتحادیه به تقویت همکاری با کنیا تاکید کرد.
در بیانیه موگرینی آمده است: در پی اعلام نتیجه های انتخابات ریاست جمهوری در کنیا از سوی کمیسیون مستقل انتخابات، مایلم که به ‘اوهورو کنیاتا’ تبریک بگویم.
این بیانیه می افزاید: مردم کنیا تعهد و همکاری نیرومند در فرآیند انتخابات نشان داده اند و دموکراسی در این کشور را تقویت کردند.
موگرینی خاطرنشان کرد که هیات ناظر انتخاباتی اتحادیه اروپا با همکاری سایر هیات های نظارتی، به نظارت بر کار پیگیری به شکایات تا وقت تکمیل این فرایند ادامه خواهد داد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد: اکنون تمام نیروهای سیاسی باید با نگاه به آینده در سطوح منطقه ای و ملی با هم کار کنند و اتحادیه اروپا همانند اتحادیه آفریقا از مخالفان انتظار دارد که به نتیجه های احترام بگذارند و جهت شکایت و تجدیدنظر از ابزارهای قانونی استفاده کنند.
موگرینی در آخر این بیانیه تاکید کرد: کنیا یک شریک راهبردی جهت اتحادیه اروپا در منطقه است و ما متعهد به تقویت زیاد همکاری (با کنیا) هستیم.
بر این اساس کمیته مستقل انتخابات کنیا شامگاه جمعه انتخابات بحث برانگیز ریاست جمهوری این کشور را تایید و ‘اوهورو کنیاتا‘ را پیروز این انتخابات اعلام کرد.
انتهای خبر/

تاکید موگرینی بر تقویت همکاری اتحادیه اروپا با کنیا

واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری | ریاست جمهوری | انتخابات | سیاست | خارجی | اروپا | همکاری | بیانیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *