خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

موگابه تبلیغات انتخاباتی خود را شروع کرد

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت ، تلویزیون تی آر تی ورلد گزارش داد با وجود اینکه رابرت موگابه مدیر جمهور زیمبابوه به

موگابه تبلیغات انتخاباتی خود را شروع کرد

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان ،تلویزیون تی آر تی ورلد گزارش داد با وجود اینکه رابرت موگابه مدیر جمهور زیمبابوه به زودی 94 ساله می شود و از نظر سلامت، اوضاع شکننده ای دارد، طرفداران او معتقدند که او همچنان عالی ترین گزینه جهت ریاست جمهوری این کشور است.

یکی از طرفداران موگابه گفت: ما می خواهیم موگابه همچنان بر این کشور حکومت کند لیکن هیچ کسی به جز او نمی تواند کشور را اداره کند.

یک زن دیگر گفت: آیا شما می توانید پدرتان را به علت کهولت سن کنار بیندازید. ما پدرمان را دوست داریم، ما مدیر جمهور موگابه را دوست داریم.

موگابه تبلیغات انتخاباتی خود را شروع کرد

از 1980 تاکنون، موگابه در قدرت است و حزب حاکم زانو پی اف هم اکنون بر سر اینکه چه کسی جانشین موگابه شود، دچار اختلاف شده است هست. البته موگابه به روشنی نشان داده که هنوز می خواهد در قدرت باشد و از حزب خود خواسته وحدت خود را حفظ کنند.

رابرت موگابه گفت: اگر شما می خواهید همچنان حاکم باشید از زور و نیروی نظامی استفاده نکنید. دنبال این نباشید که بخواهید به زور مدیر جمهور شوید. من هنوز هستم و بر سر جانشینی من با یکدیگر دعوا نکنید. وقت مناسبی جهت این کار نیست.

در حالیکه موگابه سرگرم برگزاری کارزار انتخاباتی است و مخالفان جهت برکنار کردن او از قدرت تلاش می کنند، کشور با پرسشها اقتصادی عدیده ای روبروست و میزان بیکاری در این کشور حدود نود درصد است.

سیدای چیسی تحلیلگر گفت: تا زمانی که جامعه بین المللی نفهمد که آیا حزب زانو پی اف همچنان در قدرت باقی مانده هست، نمی تواند کمکی به زیمبابوه کند. علت اینکه زانو پی اف در قدرت هست، نه لزوما به این خاطر است که مردم نمی دانند به چه کسی رای دهند. مردم خوب می دانند چگونه رای دهند ولی چالش مهم این است که مردم را می ترسانند.

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت ، تلویزیون تی آر تی ورلد گزارش داد با وجود اینکه رابرت موگابه مدیر جمهور زیمبابوه به

موگابه و حزب او متهم به تقلب در انتخابات هستند. البته آنها این ادعا را رد می کنند. بسیاری از مردم زیمبابوه می گویند انتخابات آینده هیچ فرقی با انتخابات های قبلی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ریاست جمهوری | طرفداران | زیمبابوه | انتخابات | بیکاری | بین الملل | رابرت موگابه | زیمبابوه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *