خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

در مرز مهران مسئله خاصی نداریم ، موکب‌های اربعین شناسنامه‌دار می‌شوند

دبیر ستاد مرکزی اربعین گفت:قرار است همه موکب‌ها شناسنامه دار شوند تا مشخص باشد موکب‌ها چه نوع خدماتی ارائه می‌کنند.

در مرز مهران مسئله خاصی نداریم ، موکب‌های اربعین شناسنامه‌دار می‌شوند

مجید آقابابایی دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان از دیدار کمیته‌های امنیتی، انتظامی، تغذیه و اسکان از مرز مهران خبر داد و اظهار کرد: تمام اقداماتی که جهت تکمیل فرآیند‌ها در مرز مهران مورد نیاز هست، انجام می‌شود و نگرانی خاصی در این مرز نداریم.

وی ادامه داد: بعضی از پروژه‌هایی که جهت آسایش زیاد زائران در مرز مهران آینده نگری شده است هست، وقت بر هستند و تکمیل آن‌ها چند سال طول می‌کشد ولی مواردی که در حوزه‌های زیرساختی، اسکان، تغذیه و کنترل اهمیت دارند، در حال شکل گیری هستند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی از شناسنامه دار کردن موکب‌های اربعین خبر داد و افزود: ستاد مرکزی اربعین دستورالعملی به کمیته اسکان و تغذیه ابلاغ کرده و قرار است همه موکب‌ها شناسنامه دار شوند تا مشخص باشد که موکب‌ها چه نوع خدماتی ارائه می‌کنند و مسئول آن‌ها کیست.

در مرز مهران مسئله خاصی نداریم ، موکب‌های اربعین شناسنامه‌دار می‌شوند

آقابابایی اضافه کرد: میزبان مهم زائران مراسم اربعین حسینی، دولت و ملت عراق هستند و ما هم سهم کوچکی در این عنوان داریم بنابراین در جهت کمک رسانی به موکب‌های عراقی تلاش می کنیم.

وی راجع به احتمال زیاد کردن تردد زائران اربعین حسینی از مرز مهران اضافه کرد: با باز شدن مرز خسروی بخشی از جمعیت از آنجا تردد می‌کنند، ولی فکر نم یکنم که تردد از مرز مهران نسبت به سال قبل، کم کردن محسوس داشته باشد لذا تردد از این مرز به اندازه سال گذشته خواهد بود.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: زائران اربعین | اربعین حسینی | شناسنامه | مرکزی | تغذیه | زائران | اربعین | اربعین حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *