خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مقاومت، خواست و اراده مردم کشور عزیزمان ایران قدرت های جهانی را به پای میز مذاکره آورد

وزیر امور خارجه کشورمان که در آلمان حضور دارد، شامگاه دوشنبه در اجتماع بزرگ ایرانیان مقیم آلمان در برلین حاضر شد.

مقاومت، خواست و اراده مردم کشور عزیزمان ایران قدرت های جهانی را به پای میز مذاکره آورد

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان ؛ محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که در آلمان حضور دارد، شامگاه دوشنبه در اجتماع بزرگ ایرانیان مقیم آلمان در برلین حاضر شد.

وزیر امور خارجه طی سخنانی در این جمع صمیمی اظهار داشت: آیا ما چیزی جز پشتیبانی، مقاومت و حضور مردم در صحنه داشته ایم؟ این مردم بدون ابزار دفاعی توانستند در برابر دشمن خشن و تخریب گر مقاومت کنند و نهایتا صدام و حامیان او را ناکام گذاشتند. مردم بودند که بعد از جنگ هم در بازسازی همکاری کردند. مردم بودند که در برابر تحریم ها مقاومت کردند. مردم بودند که در انتخابات ۹۶ نشان دادند که علیرغم همه کاستی ها اجازه نمی دهند بین آنها و حاکمیت و نظام فاصله بیاندازند. هیئت مذاکره کننده برجام نیز فقط ترجمان اراده مردم بود. مردم برجام را به نتیجه رساندند و شش کشور قدرتمند را به پای میز مذاکره کشاندند. در غیر این صورت آنها نمی درخواست کردند کشور عزیزمان ایران حتی یک سانتریفیوژ هم داشته باشد. آقای اوباما گفت اگر می توانستم اجازه نمی دادم یک‌پیچ سانتریفیوژ ساخته شود. بعد آیا به این مردم افتخار نکنیم؟!

مقاومت، خواست و اراده مردم کشور عزیزمان ایران قدرت های جهانی را به پای میز مذاکره آورد

ظریف همچنین اظهار داشت: در حالیکه موج سهمگین عصبیت مردم منطقه را به خاک و خون کشانده و دولتهای منطقه دچار این پرسشها هستند، ما آرامش خود را مدیون این مردم هستیم. مقام معظم رهبری در نماز امروز عید فطر فرمودند که دولت باید به سرعت دست به کار شود و خواست های مردم را محقق کند. این واقعیت است که مردم ایران، همه مردم کشور عزیزمان ایران و تک تک آنها ولی نعمت ما هستند از جمله ایرانیانی که در اینجا به نمایندگی های ما مراجعه می کنند. آنها در برابر ما پاسخگو نیستند بلکه ما هستیم.

رئیس دستگاه دیپلماسی افزود: اگر ما به روزمرگی بگذرانیم طرف برابر بدون کار نمی نشیند. وقت روابط پایدار با اروپا و خصوصا روابط عمیق اقتصادی با آلمان پدید آمده هست. اگر وقت ها را از دست بدهیم کسانی آنها را تبدیل به ترساندن جهت ما می کنند. ما به عنوان قدرتمندترین و باپشتوانه ترین کشور منطقه معتقدیم که فقط در یک منطقه امن و توسعه یافته است که امنیت و پیشرفت کشور عزیزمان ایران تامین می شود. کسانی که تلاش می کنند که به قیمت از بین بردن و ناامنی دیگران امنیت کسب کنند جز ناامنی و ذلت کسب نکرده اند. تفکر بازی با حاصل جمع صفر که تفکر سرسپردگی به بیگانگان است نباید مانع از آثار گزینش مردم شود. همانطور که رهبری فرمودند امروز به وحدت و انسجام نیاز داریم. لذا وظیفه سنگینی برعهده وزارت امور خارجه است و باید از لحظه لحظه وقت جهت پیشبرد اهداف کشور و خدمت به اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم. همکاری علمی و فناوری را توسعه دهیم. در رشته های پیشرفته علوم به رتبه های تک رقمی دنیا رسیده ایم.‌ باید فناوری بومی خود را با استفاده از فناوری پیشرفته دنیا توسعه ببخشیم. باید سرمایه های ایرانیان داخل و خارج کشور را جذب کنیم و هیچ سرمایه ای به اندازه این در پیشرفت و توسعه کشور موثر نیست. در سال کارآفرین باید قسمتی از تناوب ارزش افزوده باشیم و جهت بازارهای جهانی تولید کنیم و اشتغال یک میلیون و دویست هزار نفر در سال را محقق کنیم. این وظیفه همکاران ما در وزارت اموخارجه است.

انتهای پیام/

در این باره زیاد بخوانید:

وزیر امور خارجه کشورمان که در آلمان حضور دارد، شامگاه دوشنبه در اجتماع بزرگ ایرانیان مقیم آلمان در برلین حاضر شد.

تقدیر از ایرانیان مقیم هند جهت حضور در انتخابات

ظریف وارد برلین شد/رایزنی با مقامات عالی‌رتبه آلمان

واژه های کلیدی: وزارت امور خارجه | وزیر امور خارجه | مقام معظم رهبری | اقتصاد مقاومتی | ایرانیان | انتخابات | فناوری | ایرانی | ایران | آلمان | مذاکره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *