خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مقامات و گروه‌های متفاوت اسلامی حمله به مکه مکرمه را محکوم کردند

مقامات و گروه‌های متفاوت اسلامی تلاش جهت نشانه قرار دادن مسجدالحرام را به شدت محکوم کردند.

مقامات و گروه‌های متفاوت اسلامی حمله به مکه مکرمه را محکوم کردند

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از پایگاه اینترتی العهد، جنبش حزب‌الله لبنان تلاش جهت نشانه قرار دادن مسجدالحرام در مکه مکرمه را محکوم کرد.

جنبش حزب‌الله با صدور بیانیه‌ای تلاش جهت نشانه قرار دادن مسجدالحرام به دست یک گروه وابسته به باندهای تکفیری و تروریستی را محکوم کرد که «بدون هیچ مانع دینی یا انسانی یا وجدانی، دست به قتل و خونریزی می‌زنند».

مقامات و گروه‌های متفاوت اسلامی حمله به مکه مکرمه را محکوم کردند

حزب‌الله تلاش جهت نشانه قرار دادن مسجدالحرام را حلقه‌ای از زنجیره جنایات خونباری توصیف کرد که این گروه‌ها در سوریه و عراق و لبنان و دیگر سرزمین‌های عربی و اسلامی مرتکب شده‌اند و تاثیر ویرانگر آن به سراسر دنیا رسیده است.

این جنبش تاکید کرد تلاش جهت نشانه قرار دادن مسجدالحرام، که مقدس‌ترین مکان دنیا هست، در ماه مبارک رمضان، نشان می‌دهد تفکر جنایتکارانه‌ای که این گروه‌ها به آن باور دارند، حرمت اماکن مطهر و وقت مبارک و مقدسات دینی و میراث انسانی را نگه نمی‌دارد بلکه جنایات وحشیانه این گروه‌ها که مبتنی بر فتواهای گمراه کننده و فتنه‌جویانه هست، دامن‌گیر همه بدون هیچ تفاوتی در زمینه اعتقاد و قومیت و وابستگی می‌شود از این رو مورد نیاز است این گوه کارها با محکومیت و ابراز انزجار جهانی مواجه شود.

مقامات و شخصیت‌های کشورهای عربی نیز حمله تروریستی به مسجدالحرام در مکه مکرمه را به شدت محکوم کردند.

کویت طرح نشانه قرار دادن مسجدالحرام را به شدت محکوم کرد. یک منبع مسئول در وزارت خارجه کویت بعد از ظهر جمعه منشتر شدن بیانیه‌ای ضمن حمایت از امنیت و ثبات عربستان این «اقدام تروریستی» را مغایر با ارزش‌های دینی، اخلاقی و انسانی دانست و گفت با توجه به شرایط پیش آمده مهم است تلاش‌های بین‌المللی جهت برچیدن این پدیده خطرناک (تروریسم) دوچندان شود.

مقامات و گروه‌های متفاوت اسلامی تلاش جهت نشانه قرار دادن مسجدالحرام را به شدت محکوم کردند.

وزارت خارجه و همکاری بین‌المللی دولت موقت لیبی نیز این حمله تروریستی را محکوم و منشتر شدن بیانیه‌ای مطبوعاتی، تاکید کرد این کشور همبستگی کامل خود را با عربستان علیه کشور‌ها یا سازمان‌های تروریستی که به امنیت، ثبات و زائران این کشور آسیب می‌زنند، اعلام می‌کند.

مشعل بن فهم السلمی، مدیر پارلمان عربی نیز حمله تروریستی را به مسجدالحرام به شدت محکوم و تاکید کرد: این حمله به معنای تجاوز به مسلمانان در همه جا است.

وی افزود این «تلاش بزدلانه» که به دست نیروهای امنیتی عربستان خنثی شد، آشکارا نشان می‌دهد این باندهای جنایتکار نه تنها هیچ ارتباطی با اسلام ندارند، بلکه کلا دین یا اصل و نسب ندارند.

رئیس پارلمان عربی در ادامه بر حمایت این پارلمان از تدابیر عربستان جهت مقابله با باندهای تروریستی که هدفشان گسترش هرج و مرج و ترساندن مسلمانان از زیارت منزل خدا هست، تاکید کرد.

امارات عربی متحده نیز تلاش جهت حمله به مسجدالحرام محکوم کرد. شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر خارجه و همکاری بین المللی امارات، گفت این جنایت اصرار ما را جهت مقابله با هر کسی که از تروریسم حمایت مالی یا آن را توجیه می‌کند، زیاد می‌کند. جنایت مکه ما را جهت ریشه کن کردن تروریسم مصمم‌تر می‌کند.

احمد رسلان، معاون اول مدیر پارلمان عربی، تلاش جهت حمله به مسجدالحرام به شدت محکوم و منشتر شدن بیانیه‌ای اعلام کرد وقت مبارزه با تروریسم در همه اشکال آن فرا رسیده هست. وی از جامعه جهانی خواست به منظور مبارزه با پدیده تروریسم سیاه که امنیت و صلح جهانی را ترساندن می‌کند، فورا کنفرانسی جهانی برگزار کند.

مقامات و گروه‌های متفاوت اسلامی حمله به مکه مکرمه را محکوم کردند

رسلان همچنین از جامعه جهانی خواست در این کنفرانس تصمیماتی قطعی گرفته و در چارچوب این تصمیمات مبارزه با همه سازمان‌ها و گروه‌های تروریستی تضمین شود.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مبارزه با تروریسم | اقدام تروریستی | حمله تروریستی | وزارت خارجه | عربستان | تروریستی | تروریسم | امنیت | بیانیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *