خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

حاجی بابایی و جلالی گزینه‌های فراکسیون ولایی هستند ، مطهری در هیئت رئیسه مجلس خط قرمز ماست

عضو فراکسیون امید گفت: هنوز راه مذاکره باز است ولی در صورت عدم توافق، فراکسیون امید لیستی مجزا خواهد داشت.

حاجی بابایی و جلالی گزینه‌های فراکسیون ولایی هستند ، مطهری در هیئت رئیسه مجلس خط قرمز ماست

الیاس حضرتی عضو فراکسیون امید در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ با اشاره به انتخابات هیئت رئیسه مجلس گفت: جلسات مختلفی با فراکسیون مستقلان ولایی برگزار کردیم و در تمام این جلسات بر حضور مدیر و نواب مدیر در هیئت رئیسه تأکید کردیم.
وی ادامه داد: ما تنها خواستار عوض کردن جزئی در مورد منشی ها و کارپردازها شدیم که نهایتا ابتدا پیشنهاد 5+4 مطرح شد و حتی آ نها پذیرفتند یک زن از فراکسیون زنان در هیئت رئیسه حضور داشته باشند ولی نهایتا روز گذشته در جلسه یکسان که فراکسیون مستقلان ولایی و نمایندگان ولایی که مطهری به نمایندگی از فراکسیون امید در آن حضور داشت آنها اعلام کردند که با یکدیگر به توافق رسیده اند.

عبارات مهم : هیئت رئیسه – توافق

حضرتی تأکید کرد: فراکسیون مستقلان و نمایندگان ولایی بر اساس توافق 6+6 تصمیم گرفتند آقای حاجی بابایی را به جای مطهری و احتمالا کاظم جلالی را به جای پزشکیان در هیئت رئیسه مجلس قرار دهند.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با بیان اینکه خواسته فراکسیون امید که سه اوضاع موجود هیئت رئیسه است که مشمول بر نمایندگانی از هر سه فراکسیون بوده، گفت: هنوز راه مذاکره باز است ولی در صورت عدم توافق، فراکسیون امید لیستی مجزا خواهد داشت لیکن حضور مطهری جهت ما خط قرمز بوده و از آن نمی گذریم.
عضو فراکسیون امید اظهار داشت: تلاش ما این بود که لاریجانی با رای بالای 250 نماینده، همچنان مدیر مجلس باقی بماند ولی در صورت عدم پذیرش فراکسیون های دیگر راجع به کف خواسته فراکسیون امید، ما جهت تمام رده های هیئت رئیسه لیستی مجزا ارائه می کنیم.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: هیئت رئیسه | توافق | مذاکره | الیاس حضرتی | عضو فراکسیون امید | نمایندگان ولایی | انتخابات هیئت رئیسه | فراکسیون ولایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *