خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بمب‌گذاری در مسجد «دارالفاروق» توطئه حزب چپ علیه ترامپ است / مشاور ارشد کاخ سفید

مشاور ارشد کاخ سفید ادعا کرد بمب‌گذاری در مسجد «دارالفاروق» ایالت مینه‌سوتا توطئه حزب چپ علیه رئیس‌جمهور آمریکا بوده است.

بمب‌گذاری در مسجد «دارالفاروق» توطئه حزب چپ علیه ترامپ است / مشاور ارشد کاخ سفید

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از پایگاه اینترنتی ایندیپندنت؛ «سباستین گورکا»، مشاور ارشد دونالد ترامپ، مدیر جمهور آمریکا در پاسخ به انتقاداتی مبنی بر بی‌توجهی ترامپ به اتفاق بمب‌گذاری مسجد مینیاپولیس مدعی شد بمب‌گذاری در مسجد «دارالفاروق» در شهر مینیاپولیس ایالت مینه‌سوتا توطئه حزب چپ (دموکرات ها) علیه مدیر جمهور این کشور بوده است.

گورکا در دفاع از ترامپ به شبکه ام اس ان بی سی گفت: علت اینکه مدیر جمهور تاکنون در این زمینه اظهارنظر نکرده این است که انگیزه ایدئولوژیک جهت بمب گذاری در این مسجد مشخص نیست.

بمب‌گذاری در مسجد «دارالفاروق» توطئه حزب چپ علیه ترامپ است / مشاور ارشد کاخ سفید

وی ادامه داد: یک قانون مهم وجود دارد؛ اینکه همه گزارش‌های اولیه نادرست هست. این عنوان نیازمند بررسی زیاد است و باید عامل آن شناسایی شود. ما طی شش ماه گذشته شاهد جرایم متعددی از سوی جناح چپ بوده ایم که به اشتباه به جناح راست نسبت داده اند. بنابر این باید منتظر ماند و اجازه داد تا مقامات محلی ارزیابی خود را ارائه کنند. سپس کاخ سفید نظر خواهد داد.

بی توجهی دونالد ترامپ به این اتفاق و تصویر العمل نشان ندادن به آن انتقاد بسیاری از بازدیدکنندگان شبکه‌های مجازی را به دنبال داشته هست. بازدیدکنندگان شبکه‌های مجازی در پیام‌هایی پر طعنه اعلام کردند دروغگو خواندن رسانه‌های آمریکا و بازی گلف جهت مدیر جمهور مهمتر از بمب گذاری در مسجد مسلمانان است.

روز شنبه (۵ اوت) شخصی ناشناس اقدام به پرتاب مواد انفجاری دست‌ساز از پنجره به داخل مسجد «دارالفاروق»کرد. بنابر اعلام مقامات پلیس، بر اثر این اتفاق هیچکس زخمی نشد و فقط به ساختمان مسجد آسیب رسید. «مارک دیتون»، فرماندار مینه‌سوتا، راجع به این انفجار گفت: اقدامی بسیار وحشتناک، تجاوزکارانه و وحشیانه‌ای بود. هر کاری که مورد نیاز باشد جهت متوقف کردن اینگونه حملات انجام خواهم داد.

«ریک تورنتون»، مامور ارشد اف بی آی در این مورد گفت: جای خوشحالی است که این بمب گذاری تلفات جانی نداشته است و خسارات وارده قابل جبران هست. حمله به محل عبادت مسلمانان می‌تواند موجی از خشم و نفرت در کشور ایجاد کند. به همین منظور ما همه تلاش خود را جهت شناسایی عامل یا عاملان اتفاق به کار می‌بندیم.

مشاور ارشد کاخ سفید ادعا کرد بمب‌گذاری در مسجد «دارالفاروق» ایالت مینه‌سوتا توطئه حزب چپ علیه رئیس‌جمهور آمریکا بوده است.

در همین حال، وزارت امنیت داخلی آمریکا این حمله را به شدت محکوم و اعلام کرد از حقوق معنوی، آزادی و ایمنی اقلیت‌ها حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

چه کسی مسئول بمب‌گذاری در مسجد ایالت مینه‌سوتا است؟

واژه های کلیدی: دونالد ترامپ | دموکرات ها | بمب گذاری | دموکرات | مسلمانان | آمریکا | شناسایی | بمب گذاری در مسجد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *