خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مسلمانان در راه تحقق آزادی فلسطین گام بردارند

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: مسلمانان با اتحاد و پشتیبانی از جریان مقاومت در راه تحقق آرزوی بزرگ آزادی فلسطین گام بردارند.

مسلمانان در راه تحقق آزادی فلسطین گام بردارند

به گزارش خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، حسین اکبری مدیر مرکز مطالعات و پژوهش های مجمع جهانی بیداری اسلامی طی نشست خبری با عنوان «مسجد‌الاقصی اولویت اسلامی» که عصر امروز در خبرگزاری قدس برگزار شد، گفت: هر اتفاقی که در دنیا رخ می‌دهد باید بررسی شود که چه میزان در مسئله فلسطین سهم دارد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی با استفاده از قوام نظام سلطه نشان داده که در دو دهه گذشته در برابر مقاومت به شدت تضعیف شده است است.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های مجمع جهانی بیداری اسلامی تصریح کرد: اساسا حمایت بین‌المللی جهت اینکه در صحنه فلسطین، مردم به حقوق خودشان برسند از منظر مذاکره حمایتی و جدیتی وجود ندارد.

مسلمانان در راه تحقق آزادی فلسطین گام بردارند

وی اظهار کرد: بحث فلسطین هم از حیث سیاسی و هم از حیث مذهبی عنوان مهم و مورد توجهی هست، به خصوص جهت مسلمانان از این منظر که در مقاطعی رژیم صهیونیستی اقدام به توسعه‌طلبی و توسعه خشونت داشته و در دنیا اسلام یک ضعف مضاعفی را به وجود آورد از این وقت جهت تحقق اهداف خود استفاده کرد.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های مجمع جهانی بیداری اسلامی افزود: عنوان داعش و بحث تکفیری یک وقت جهت رژیم صهیونیستی بود که دنیا اسلام را به عنوان مجموعه‌ای که درون خود با مشکلاتی مواجه شده است جهت توسعه‌طلبی‌اش دنبال کند.

اکبری بیان کرد: مقاومت همانگونه که در مقابله با رژیم صهیونیستی توانست ایستادگی کند در مقابله با تکفیر هم توانست با نقش یکسان رژیم صهیونیستی، آمریکا و بعضی از کشورهای سرسپرده مقابله کرده و در این صحنه پیروز شود.

مقاومت تهدیدی جهت رژیم صهیونیستی است

وی افزود: پیروزی مقاومت در صحنه مقابله با تکفیری‌ها به نوعی یک ترساندن جهت رژیم صهیونیستی قلمداد می شود.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: مسلمانان با اتحاد و پشتیبانی از جریان مقاومت در راه تحقق آرزوی بزرگ آزادی فلسطین گام بردارند.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های مجمع جهانی بیداری اسلامی اظهار داشت: در بحث برخورد با نظام سلطه و استبداد مقاومت توانست نقش خود را ایفا کند، امروز مسلمان‌های دنیا حتی غیر مسلمانان هم به این حقیقت پی برده اند که مقاومت به طور جدی با اتکا به مردم و بدون توجه به قدرت ‌های کاذب بین‌المللی می‌تواند در هر صحنه‌ای پیروز شود.

وی افزود: امام خمینی (ره) اعتقاد بودند مذاکره راه حل جهت مساله فلسطین نیست و جهاد و مقاومت راه حل آزادی قدس و فلسطین هست. رهبری هم بر همین اصل معتقدند. اکنون پیروزی های مقاومت اسلامی این عنوان را اثبات کرده است و اتحاد مردم و مقاومت اسلامی مسیر را از مذاکرات عوض کردن داد و دستاوردهای بزرگی هم به دست آورد.

اکبری تصریح کرد: اکنون رژیم صهیونیستی با چالش‌های درونی مانند فساد و پرسشها اقتصادی و امنیتی روبه رو شده است است و همه کسانی که به وعده های این رژیم دل بسته بودند و در حال تجدیدنظر هستند و مهاجرت معکوس یهودی‌ها از سرزمین اشغالی شروع شده است است.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های مجمع جهانی بیداری اسلامی خاطرنشان کرد: ملت های مسلمان با اتحاد و پشتیبانی از جریان مقاومت در راه تحقق آرزوی بزرگ آزادی فلسطین و قدس بعنوان قبله اول مسلمانان گام بردارند.

وی همچنین با انتقاد از رویکرد بعضی از کشورهای عربی منطقه تاکید کرد: این کشورها بدون علت و منطق هویت سیاسی خود را در قبال معاملات اقتصادی و سیاسی با آمریکا باخته اند، مسجدالاقصی نقطه مقدس و مورد احترام و اعتقاد همه گروه ها و فرقه های اسلامی بوده و امت اسلامی هر لحظه بر این اعتقاد پایبند است و جریان مقاومت ثابت کرده که با یاری خدا و حمایت مردمی صحنه را عوض کردن خواهد داد.

انتهای خبر /

مسلمانان در راه تحقق آزادی فلسطین گام بردارند

واژه های کلیدی: رژیم صهیونیستی | مسلمانان | فلسطین | بیداری | مطالعات | سیاسی | اسلام | مقابله | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *