خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مسئولیت ‌پذیری خود را با پایداری در برابر تروریست‌ها ثابت کردید

رئیس جمهور سوریه در پیامی به فرماندهان ارتش، از مسئولیت پذیری آنان در برابر تروریست‌ها تقدیر کرد.

مسئولیت ‌پذیری خود را با پایداری در برابر تروریست‌ها ثابت کردید

به گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، بشار اسد مدیر جمهور سوریه در تماس‌های تلفنی با رفیق شحاده مدیر کمیته امنیتی دیرالزور و حسن محمد فرمانده لشکر 17 و عصام زهر الدین فرمانده ظاهر 104 گارد ریاست جمهوری به مناسبت شکسته شدن محاصره دیرالزور از مسئولیت پذیری و ایستادگی نیرو‌های سوری در برابر تروریست‌ها تقدیر کرد.

وی خطاب به نیروهای سوری در دیرالزور گفت: با پایداری در برابر تروریست‌ها ثابت کردید که مسئولیت پذیر هستید. شما بر سر عهد و پیمان ماندید، عالی ترین الگو جهت نسل های آتی هستید و در تاریخ ماندگار شدید.

بشار اسد تصریح کرد: شما که با وجود تعداد کم از گرانترین و ارزشمندترین چیزی که داشتید یعنی جان جهت حفظ امانت و حمایت از شهروندان بی گناه دریغ نکردید و توانستید که ماموریت خود را به عالی ترین شکل به اتمام برسانید، صحنه‌های رشادت یکی بعد از دیگری را بدون وحشت و شک رقم زدید.

مسئولیت ‌پذیری خود را با پایداری در برابر تروریست‌ها ثابت کردید

رئیس جمهور سوریه بیان کرد: تاریخ از رفقای شما که در راه وطن جانفشانی کردند یاد خواهد کرد. همین خون های ریخته شده است پیروزی بر تفکر تکفیری تروریستی مورد حمایت منطقه ای و بین المللی را رقم زد.

وی خاطر نشان کرد: شما هم اکنون در کنار رفقای خود هستید که به یاری شما شتافتند و شدیدترین نبرد را جهت شکستن محاصره شهر انجام دادند تا در کنار شما جهت پاکسازی کامل منطقه از لوث تروریسم قرار گیرند و امنیت و ثبات به سراسر کشور و وجب به وجب آن برگردد.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ریاست جمهوری | رئیس جمهور | دیرالزور | تروریستی | تروریست | سوریه | تاریخ | اخبار سیاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *