خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

متوسط سنی کابینه زیاد از 50 سال نخواهد بود

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اهتمام داریم میانگین سنی کابینه ما زیاد از 50 سال نباشد تا توانایی مورد نیاز جهت پیگیری به پرسشها و

متوسط سنی کابینه زیاد از 50 سال نخواهد بود

به گزارش خبرنگار انتخابات گروه تحریریه سایت جوان؛ سید مصطفی آقامیرسلیم نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه انتخاباتی خود از شبکه خبر در پاسخ به این سؤال که آیا می توانید اسامی افرادی را که بنا دارید جهت عضویت در کابینه خود از آن ها استفاده کنید را اعلام کنید اظهار داشت: هیئت دولت ما را مردم کشور عزیزمان ایران تشکیل خواهند داد، دولت ما دولت مردم است و جهت خدمت به مردم و با کمک به مردم سرکار خواهد آمد.
** شرط گزینش کابینه خود را شایسته سالاری قرار داده ایم

وی با تأکید بر این که برنامه این دولت جهت اعتلای کشور خواهد بود اظهار داشت: شرط گزینش نیروهای خود را شایسته سالاری قرار داده ایم که مبنای این شایسته سالاری نیز به داشتن دانش نسبت به مدیریت کشوری، تجربه دانش در زمینه هایی که به اداره امور کشور برمی گردد و همچنین اخلاق حرفه ای است که لازمه آن را پاک دستی تشکیل می دهد .

عبارات مهم : انتخابات ریاست جمهوری – استفاده
وی افزود: ما می خواهیم علاوه پاک دستی ، افراد کابینه منتخب از خوش نامی سابقه خودشان هم برخوردار باشند و اعتماد مردم را به عنوان خدمتگزاری را که در صحنه تلاش و تلاش خدمت رسانی خواهد کرد جلب کنند.

میرسلیم افزود: اعضای دولت ما طبیعتاً باید رأی میل به مجلس را کسب کنند و ما به همین منظور جهت احترام آرای نمایندگان و ایجاد هماهنگی بین آن ها از میان افرادی که تا به حال شناسایی کرده ایم با استفاده از اطلاعاتی که در سراسر کشور از طریق دفاتر حزب داشتیم و همچنین اطلاعاتی که در آینده به دست خواهیم آورد افرادی را به موقع به ملت شریف کشور عزیزمان ایران معرفی خواهیم کرد.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که در کابینه خود چقدر به جوانان میدان خواهید داد و میانگین سنی کابینه دولت چقدر خواهد بود اظهار داشت: از نظر ما احترام به تجربه و پیشکسوتی بسیار مهم است جهت این که بدانیم چه اشتباهاتی را نباید مرتکب شد و چه راه های موفقی را باید طی کرد ولی دولت نیازمند تلاش و تلاش بی وقفه است و با توجه به پرسشها متعدد و پیچیده ای که در کشور پدیدار شده است باید اعضای هیئت وزیران بتوانند شبانه روز خود را وقف جبران مافات و وقت های سوخته سالیان گذشته کنند.
** میانگین سنی کابینه ما زیاد از 50 سال نخواهد بود

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان ساخت: اهتمام داریم میانگین سنی کابینه ما زیاد از 50 سال نباشد تا توانایی مورد نیاز جهت پیگیری به پرسشها و چاره جویی آن ها و تماس با مردم فراهم شود .

میرسلیم همچنین در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر این که از میان نزدیکان کسی وجود دارد که شایسته ورود به کابینه شما باشد نیز اظهار داشت: شرط مهم ما این است که فردی که به خاص جهت وزارت گزینش می شود و همچنین معاونین وزرا از شایستگی، دانش، تجربه و از اخلاق حرفه ای برخوردار باشد، این شرط، شرط اساسی است ولی طبیعتاً جهت مشورت از نظرات مورد اعتماد نیز استفاده خواهیم کرد ولی این مسئله با عنوان پذیرش مسئولیت تفاوت دارد و ما باید نسبت به قضیه شایسته سالاری تعصب بورزیم نه این صرفاً خویشاوندی، آشنایی، هم گروهی و حتی هم حزبی را مد نظر قرار دهیم .

وی تأکید کرد: جهت گزینش وزرا هیچ محدودیتی جز اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی، پایبندی به قانون اساسی و پرچم داری رهبر معظم انقلاب نداریم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر این که چه طور می توانید از ظرفیت های ملی و حاکمیتی جهت پیشبرد وعده های انتخاباتی خود استفاده کنید گفت: ظرفیت هایی که در کشور وجود دارند باید متناسب با هر استان شناسایی و استفاده شود و فکر می کنم یکی از عالی ترین راه هایی که بتوانیم تمام این ظرفیت ها را در مسیر خدمت به مردم به شکوفایی برسانیم مشوق مسابقه گذاشتن جهت ارائه خدمت به وسیله آنها باشد .

میرسلیم تصریح کرد: در این زمینه اگر جایی مورد نیاز باشد هماهنگی بین قوا برقرار شود این هماهنگی را به طور تمام عیار انجام خواهم داد و به نظر می رسد مشکلی از این لحاظ پدیدار نشود و مهم این است که توجه داشته باشیم که خلاقیت های بسیار ارزنده ای در میان ایرانیان وجود دارد که همه باید قدر آن را بدانیم و هر کدام در مسیر خود جهت رسیدن به هدفی که آینده نگری کرده ایم که فعلاً دستیابی به اهداف چشم انداز و اعتلای نام مبارک جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران است گام برداریم.

وی همچنین راجع به این که اگر با سران قوای دیگر دچار مسئله شوید این اختلاف را چگونه حل می کنید گفت: ریشه این اختلافات از به هیجان افتادن نفسانیات است لذا اول باید خودم دقت کنم که بر نفسم تسلط داشته باشم و سپس امید داشته باشم که روسای قوای دیگر نیز این کار را می کنند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: اگر همه ما این گونه اقدام کنیم موارد اندکی ممکن است نیاز به هماهنگی خاص داشته باشد که آن هم در جلسه سران قوا قابل برطرف خواهد بود و اگر مشکلی باقی بماند که نتوانیم جهت آن چاره جویی کنیم فرمایشات رهبری فصل الخطاب خواهد بود.

میرسلیم همچنین راجع به این که چقدر از روحیه انقلابی گری برخوردارید و جهت ترویج این روحیه در میان مردم چه خواهید کرد گفت: شخصاً انقلابی بوده ام ولی نه انقلابی بعد از انقلاب بلکه جهت سربلندی این نظام و پیروزی انقلاب به اندازه خودم تلاش کرده ام .

وی خاطر نشان ساخت: امروز نیز به ارزش های انقلاب اعتقاد دارم و می دانم توجه به این ارزش ها و اجرایی کردن آن ها نجات بخش کشور است لذا در این مسیر گام خواهم برداشت.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: جهت ترویج روحیه انقلابی گری نیز مردم به ما نگاه می کنند بنابراین اگر بتوانیم در نوع رفتارمان، سبک زندگی مان و شیوه مواجه با مردم و پیگیری به آن ها به خاص برطرف محرومیت الگوی شایسته ای ارائه دهیم در این صورت موفق خواهیم شد.

میرسلیم همچنین راجع به این که کارایی مدیر جمهور به توان مدیریت او برمی گردد یا به اختیاراتی که قانون اساسی جهت او قائل شده است است اظهار داشت: بااهمیت ترین اصل اعتقاد است لذا هر مسئولی باید اول اعتقاد باشد راهی که می رود راه درستی است و بعد از آن با اتکا به توانایی ها و توانایی های وجودی خود و همکارانش در حیطه اختیاراتی که قانون اساسی جهت او قرار داده باید حرکت کند.

وی همچنین در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر این که آیا توان کار کردن با منتقدان خود را خواهید داشت نیز بیان کرد: کسی نمی تواند مطمئن باشد که راه درست را می رود گوش شنوا نسبت به انتقادات سازنده خود یک ارزش است و اگر توفیق حاصل شود بنده و وزرا باید آماده باشیم که نسبت به عملکردمان و نحوه ایفای وظیفه امان گوش شنوای انتقاد دلسوزان را داشته باشیم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: همچنین جهت من اقلیت سیاسی که رأی نیاورده جایگاه ارزشمندی دارد و نباید این اقلیت را سرکوب کرد.

**قسم نامه مدیر جمهور تشریفاتی نیست

وی به اشاره به اینکه همه باید قانون را رعایت کنیم گفت: اگر به قسم نامه مدیر جمهور دقت کنیم می بینیم که پرسشها دقیقی وجود دارد لذا این قسم نامه تشریفاتی نیست و باید در اجرا به آن توجه کرد و شاید مورد نیاز باشد هر روز به آن توجه کرد.

**ما موظفیم دارایی های خود را به قوه قضاییه اعلام کنیم

متوسط سنی کابینه زیاد از 50 سال نخواهد بود

میرسلیم در ادامه برنامه در پاسخ به پرسش دیگری اطراف اعلام دارایی ها گفت: بنده پای بند به قانون اساسی هستم لذا این اصل از اصول مترقی به حساب می آید بنابراین مکلف هستم دارایی های خود را به مدیر قوه قضاییه اعلام کنم من و وزرایم به این امر پای بند خواهیم بود.

** کسی که وارد صحنه خدمت در دولت می شود نباید از آن کیسه ای جهت خود بدوزد

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه حتی اگر مورد نیاز باشد سریعتر از آن نیز می توانم اعلام آمادگی کنم خاطر نشان کرد: پای بندی عملی بنده به طور عملی اثبات شده است است لذا کسی که وارد صحنه خدمت در دولت می شود نباید از آن کیسه ای جهت خود بدوزد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اهتمام داریم میانگین سنی کابینه ما زیاد از 50 سال نباشد تا توانایی مورد نیاز جهت پیگیری به پرسشها و

وی با اشاره به اینکه وزرا و خود من و همه با ثروت به صحنه خدمت می آییم و در آخر این 4 سال باید قدری از خود مایه بگذاریم افزود: آن روز که پیش نویس سیاست اقتصاد مقاومتی را تدوین می کردیم به یاد دارم چند کلید واژه را طرح کردیم که یکی از آنها درون زایی بود.

میرسلیم تصریح کرد: درون زایی یعنی توجه به توانایی های کشور به خاص در نیروی انسانی و در کنار آن نیز در سایر زمینه ها به لحاظ منابع خدادادی که باید آنها را به فعلیت برسانیم لذا با این توانایی ها و نیروی انسانی شایسته و هم چنین با استفاده از فعالیت هایی که تک تک افراد انجام می دهند می توان به دستاوردهای خوبی برسیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه توجیه اقتصادی باعث ایجاد مبادله با خرج از کشور می شود عنوان کرد: باید اول به خود یعنی به استعدادها، باورها و توانایی ها مراجعه کرد و سپس با کمک گرفتن از تجربیات دیگران دستاوردهای بهتری را جهت آن چه از دست داده ایم ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه مبادلات به لحاظ علمی، فنی، اقتصادی و اجتماعی باید به صورت برابر باشند افزود: اقتدار کشور باید حفظ شود و اگر قدر ما را ندانستند و درها را به رویمان بستند باید توکلمان به خدا باشد لذا ما همواره توانسته ایم با استفاده از قناعت بر تمام پرسشها فایق آییم.

میرسلیم با اشاره به اینکه در آینده این توانایی ها را فراموش نخواهیم کرد افزود: با تعامل با کشورهای دوست می توان از پیشرفت های آن هم نیز استفاده کرد.

**جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران نمی تواند سازش با ظلم داشته باشد

متوسط سنی کابینه زیاد از 50 سال نخواهد بود

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه تعامل خودمان را با تمام کشورهایی که در عمل واکنش‌ها ظالمانه نداشته اند برقرار خواهیم کرد و این شرط مهمی است که جمهوری اسلامی نمی تواند سر سازش با ظلم داشته باشد افزود: کشورهایی که مبنای وجودی ارزش ظلم است و مبنای وجودی ارزش غصب سرزمین است ارتباط برقرار نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: به طور صلح آمیز با همسایگان و سایر کشورهای مسلمان در دنیا اسلام ارتباط برقرار خواهیم کرد و دنیا اسلام را به آبرو و حیثیش بازخواهیم گرداند.

میرسلیم در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه روش جنابعالی در منطقه به منظور حمایت از مقاومت چیست گفت: مقاومت تلاشی است که ملت ها جهت مقابله با تجاوز جهت خود گزینش کرده اند.

**تا زمانی که توطئه ها برقرار باشد خط مقاومت را محکم نگه خواهیم داشت

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اهتمام داریم میانگین سنی کابینه ما زیاد از 50 سال نباشد تا توانایی مورد نیاز جهت پیگیری به پرسشها و

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه تا زمانی که توطئه ها برقرار باشد خط مقاومت را محکم نگه خواهیم داشت افزود: امریکا در طول 70 سال گذشته هر کاری توانسته کرده است به طوری که انواع و اقسام تحریم ها را بر ما اعمال کرده اند.

وی با اشاره به اینکه ما ضمن محکوم کردن با روش های دیگر می توان اقدام کرد اظهار داشت: باید امریکا را در اقدام غیرانسانی رسوا کرد به طوری که از طریق کشورهای دوست و همکاری های دو جانبه، چند جانبه و در صحنه بین المللی می توانیم آنها را رسوا کنیم.

میرسلیم با بیان اینکه از تحریم ها اخم به ابرو نمی آوریم ادامه داد: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند تا موقعه ای که شیطنت آنها است ما این شعار را که در سینه مردم هک شده است را خواهیم داشت و کوتاه نخواهیم آمد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه دولت امریکا باید آدم شود تا لیاقت آشنایی انقلاب اسلامی کشور عزیزمان ایران را پیدا کند افزود: باید توجه کنیم که در پناه خدا موجبات پایداری و تقویت اقتدار ملت را فراهم خواهیم کرد لذا باید تمام تلاش خود را جهت بازداشتن امریکا معطوف کنیم تا نظر سویی به ما نداشته باشد از این که بخواهند با ما مواجه شوند بترسند.

متوسط سنی کابینه زیاد از 50 سال نخواهد بود

**برجام نرمش قهرمانه ای بود که دولت از خود نشان داد

وی در پاسخ به پرسش دیگری اطراف برجام عنوان کرد: با توجه به شرایطی که رخ داد برجام نرمش قهرمانانه بود که دولت از خودش نشان داد تا به قطع نامه ای برسیم که جهت اجرایی کردن آن به تعهدات خود عمل کردیم.

میرسلیم با بیان اینکه متاسفانه 1+5 از تعهدات خود برنیامد گفت: امریکا به بهانه های متفاوت تحریم ها را شدت یافتن کرد و اروپایی ها از آنها ترسیدند و ما باید در تمام مراجع بین المللی تلاش کنیم تا حق خود را احقاق کنیم و این کار را خواهیم کرد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به این که ما معطل برجام جهت فعالیت های متفاوت نخواهیم آمد اظهار داشت: با اتکا به درون زایی فعالیت خود را ادامه خواهیم داد.

انتهای خبر/

واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری | استفاده | انتخابات | میر سلیم | شبکه خبر | کاندیدای ریاست جمهوری | انتخابات ریاست جمهوری | انتخابات 96

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *