خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مجلس و نهادهای مدنی به کمک دولت بیایند ، مبارزه با فساد باید سیستماتیک و همه‌جانبه باشد

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی اعتقاد است که اگر مبارزه با فساد به نتیجه برسد، مسئله اشتغال جوانان و اوضاع محرومین هم اصلاح می‌یابد.

مجلس و نهادهای مدنی به کمک دولت بیایند ، مبارزه با فساد باید سیستماتیک و همه‌جانبه باشد

محمدجواد حق شناس عضو حزب اعتماد ملی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ اطراف خبر مقام معظم رهبری در پی حضور حماسی و پرشکوه مردم در انتخابات و تاکید ایشان بر اولویت دولت دوازدهم در توجه به محرومین و برخورد با فساد اظهار داشت: این پرسشها تاکنون در دستور کار دولت قرار داشت و قطعا با تأکید مقام معظم رهبری، زیاد مورد توجه دولت قرار می گیرد.
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به اینکه فساد یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کشور ما را درگیر خودش کرده هست، گفت: از آنجایی که فساد در کشور ما به صورت سیستماتیک گسترش پیدا کرده هست، دولت به تنهایی نمی تواند با آن مبارزه کند و جهت از بین بردن فساد باید مبارزه ای هوشمند، سیستماتیک و همه جانبه در دستور کار باشد.

عبارات مهم : مقام معظم رهبری – رسانه ها

وی ادامه داد: اگر مبارزه با فساد به نتیجه برسد، قطعا مسئله اشتغال جوانان و اوضاع محرومین هم اصلاح می یابد و شرایط مورد نیاز جهت ارتقای جامعه به سمت توسعه و پیشرفت فراهم می شود.
حق شناس با تاکید بر اینکه جهت مبارزه با فساد مجلس و نهادهای مدنی به خاص رسانه ها هم باید به کمک دولت بیایند، خاطر نشان کرد: خبرنگاران، سربازان پیشروی خط مقدم جبهه مبارزه با فساد هستند و به علت گستره ای که در جامعه دارند، می توانند جهت مبارزه با فساد به دولت، نهادهای مدنی و سیستم قضایی کمک کنند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مقام معظم رهبری | رسانه ها | جوانان | اعتماد | اشتغال | اخبار سیاسی | احزاب و تشکل ها | دولت دوازدهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *