خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ هم پیروز می‌شود! / مایکل مور

کارگردان و مستندساز معروف آمریکایی پیش‌بینی کرد دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ بار دیگر گزینش می‌شود.

ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ هم پیروز می‌شود! / مایکل مور

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از ایندیپندنت؛ «مایکل مور»، کارگردان و مستندساز معروف آمریکایی که همواره یکی از منتقدان جدی «دونالد ترامپ»، مدیر جمهور آمریکاست اخیرا در اظهارنظری پیش‌بینی کرد ترامپ بار دیگر در انتخابات سال ۲۰۲۰ مدیر جمهور خواهد شد.

او درباره گزینش مجدد دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ به مجله «فست کمپانی» که یک نشریه اقتصادی هست، گفت: باید بگویم او دوباره گزینش خواهد شد. مخالفان او در انتخابات آتی جمعیت خیلی زیادی را تشکیل می‌دهند که علیه وی رای می‌دهند؛ ولی او همانطور که سال گذشته پیروز انتخابات شد، بار دیگر مدیر جمهور آمریکا می‌شود.

ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ هم پیروز می‌شود! / مایکل مور

مایکل مور اعتقاد است با ایجاد کمپینی ضد ترامپ می‌توان از گزینش مجدد وی به عنوان مدیر جمهور آمریکا جلوگیری کرد. او پیش از این، از تماشاچیان نمایش خود خواسته بود بعد از آخر نمایش در برادوی نیویورک در برابر برج ترامپ در منهتن تحصن کنند.

او گفت: نیاز نیست که تک تک رای دهندگان حامی ترامپ را جهت اینکه به او رای ندهند متقاعد کنیم آیا که اکثریت را تشکیل می‌دهیم و با تشکیل کمپینی علیه ترامپ، می‌توانیم او را متوقف کنیم. همانطور که هیلاری کلینتون موفق شد رای اکثریت را از آن خود کند.

این مستندساز ادامه داد: احتمال کمی وجود دارد که سیستم انتخاباتی آمریکا در سال ۲۰۲۰ عوض کردن کند. متاسفانه کلینتون به لطف سیستم کالج انتخاباتی کشور و به رغم اختلاف آرای ۷۷ هزار تایی با ترامپ، در انتخابات شکست خورد. ما باید رای دهندگان را متقاعد کنیم. در انتخابات سال گذشته، ۸ میلیون رای دهنده اوباما به ترامپ رای دادند و ۷ میلیون ۵۰۰ هزار نفر حامی حزب سبز بودند. کافی است این افراد جهت رای دادن به کاندید حزب دموکرات متقاعد شوند. در این صورت است که می‌توان به پیروزی امیدوار بود.

کارگردان مستند «فانهایت ۱۱/۹» از منتقدان بی پروای دونالد ترامپ هست. او اعتقاد است مدیر جمهور آمریکا به علت خروج از توافق آب و هوایی پاریس، علیه بشریت مرتکب جرم شده است هست. مور چندی پیش در اظهاراتش گفته بود: «ترامپ همه ما را به کشتن می‌دهد.» او همچنین برکناری «استیو بنن» را به سخره گرفت و با انتقاد از خشونت‌های شارلوتسویل در یک خبر توئیتری نوشت: «بنن رفت! هنگامی که بنن متوجه شد ترامپ به تنهایی قادر به دفاع از طرفداران برتری نژاد سفید پوست (قدرت سفیدپوستان) هست، با خودش گفت: کار من اینجا تمام شده است هست. ماموریت انجام شد.»

کارگردان و مستندساز معروف آمریکایی پیش‌بینی کرد دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ بار دیگر گزینش می‌شود.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری | دونالد ترامپ | برج ترامپ | انتخابات | آمریکایی | پیروزی | آمریکا | نمایش | میلیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *