خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

قوای سه گانه در اجرای سیاست‌های کلی انتخابات عزم جدی داشته باشند

عضو حزب مؤتلفه اسلامی گفت: اجرای سیاست‌های کلی انتخابات از سوی قوای سه گانه نیازمند عزمی جدی و کاری جهادی است.

قوای سه گانه در اجرای سیاست‌های کلی انتخابات عزم جدی داشته باشند

محمد مهدی اسلامی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ راجع به ضرورت اجرای سیاست های کلی انتخابات که از سوی رهبری ابلاغ شده است اند، اظهار داشت: اهمال قوای سه گانه در عملیاتی شدن سیاست های کلی انتخابات که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است موجب تبدیل وقت ها به ترساندن شد.

وی افزود: بعضی اختلال‌ها طی برگزاری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری اثبات کرد که ابلاغ سیاست های کلی انتخابات از سوی مقام معظم رهبری مهم هست، ولی اقدام جهادی در جهت عملیاتی شدن آن از سوی متصدیان امر محقق نشد.

اسلامی تصریح کرد: ابلاغیه رهبری در مهرماه سال گذشته منتشر شد و وقت کافی جهت عملیاتی شدن آن به وسیله قوای سه گانه بود، ولی انجام چنین کاری نیازمند عزمی جدی و کاری جهادی است.

قوای سه گانه در اجرای سیاست‌های کلی انتخابات عزم جدی داشته باشند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: یکی از مواردی که در انتخابات اخیر شاهد آن بوده ایم، بسیج وزارتخانه ها جهت دفاع از مدیر جمهور همزمان با مناظره‌ها بود، در حالی که طبق بند 16 این ابلاغیه ورود نیروهای مسلح، قوای سه‌گانه اعم از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های تابع آنها، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌های دولتی و نهادهای عمومی در دسته‌بندی‌های سیاسی و جناحی انتخاباتی و جانبداری از داوطلبان ممنوع هست.

وی سیاست های انتخاباتی را رافع دغدغه‌های طرح شده است از سوی همه جناح ها دانست و تاکید کرد: اگر در وقت باقی‌مانده تا انتخابات آینده دولت لایحه مورد نیاز جهت عملیاتی سازی این عنوان را به مجلس بفرستد و سیاست ها تبدیل به قانون شود، شورای نگهبان نیز وظایف محوله را انجام دهد در نتیجه بسیاری از منازعات سیاسی که تهدیدزا هست، مرتفع خواهد شد و نه شاهد جنجال سازی معاندین راجع به تأیید صلاحیت ها خواهیم بود، نه شبهه ای راجع به سلامت انتخابات مطرح می‌شود، همچنین تخلفاتی که منجر به فریب افکار عمومی می‌شود مجال نقش آفرینی نخواهد یافت.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در آخر خاطر نشان کرد: بعضی سستی‌ها و اهمال‌ها، هزینه‌های دراز مدتی جهت نظام خواهد داشت و وقت انتخابات را تبدیل به ترساندن خواهد کرد.

انتهای پیام/

عضو حزب مؤتلفه اسلامی گفت: اجرای سیاست‌های کلی انتخابات از سوی قوای سه گانه نیازمند عزمی جدی و کاری جهادی است.

اجرای سیاست های کلی انتخابات

واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری | مقام معظم رهبری | انتخابات | دستگاه | مرکزی | سیاسی | سیاست | تبدیل | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *