خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

قدردانی قطر از بی‌طرفی هند در برابر بحران خلیج فارس

قطر از موضع بی‌طرفانه هند در برابر بحران اخیر در منطقه خلیج فارس قدردانی کرد.

قدردانی قطر از بی‌طرفی هند در برابر بحران خلیج فارس

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، محمد بن عبد الرحمن آل ثانی، وزیر خارجه قطر موضع بی‌طرفانه هند را در برابر بحران اخیر در منطقه خلیج فارس ستود.

محمد بن عبد الرحمن آل ثانی، وزیر امور خارجه قطر در دیدار با سوشما سو آراج همتای هندی خود که به دوحه سفر کرده هست، گفت قطر به مبارزه با تروریسم و همکاری با سازمان‌های بین المللی پایبند است.

پایگاه خبری وزارت خارجه قطر در بیانیه ای اعلام کرد محمد بن عبد الرحمن و سوشما سوآراج روابط دوجانبه دو کشور دوست و راههای توسعه و تحکیم همکاری و مناسبات دو کشور را بررسی کردند.

قدردانی قطر از بی‌طرفی هند در برابر بحران خلیج فارس

وزرای خارجه قطر و هند همچنین تحولات فلسطین، سوریه، یمن، عراق و افغانستان را بررسی کردند.

محمد بن عبد الرحمن تازه ترین تحولات راجع به بحران منطقه خلیج فارس و اقدام‌های غیرقانونی کشورهای تحریم‌کننده (عربستان، امارات، بحرین و مصر) بر ضددوحه را به اطلاع همتای هندی خود رساند.

وزیر خارجه قطر همچنین از موضع صحیح و بی طرفانه هند در قبال بحران منطقه خلیج فارس و تلاش دهلی نو جهت حل این بحران از طریق گفتگو تقدیر کرد.

سوشما سوآراج در دیدار با همتای قطری خود گفت کشورش هرگز تحت تاثیر اقدام بعضی کشورهای عربی منطقه در قطع روابط دیپلماتیک خود با قطر قرار نخواهد گرفت.

قطر از موضع بی‌طرفانه هند در برابر بحران اخیر در منطقه خلیج فارس قدردانی کرد.

گفتنی است وزیر خارجه هند جهت دیدار دو روزه از قطر روز شنبه وارد دوحه شد.

اقدام بعضی کشورهای عربی تحریم کننده بر ضد قطر و نیز کم کردن بهای نفت در بازارهای جهانی به کارگران خارجی در قطر آسیب وارد کرده است.

اعمال تحریم‌ها بر ضد قطر و کم کردن بهای نفت همچنین بر روند اجرا و تکمیل پروژه‌های بزرگ ساختمانی مرتبط با برگزاری مسابقه های جام جهانی فوتبال 2022 که قطر میزبان آن هست، تاثیر گذاشته است.

هند سومین مقصد بزرگ صادرات قطر است و حجم مبادلات تجاری دو کشور در سال 2014 – 2015 بیش از 15 میلیارد دلار بوده است.

بیش از 600 هزار هندی در قطر زندگی می کنند که بیشترین اتباع خارجی در این کشور کوچک و دو و نیم میلیون نفری را تشکیل می دهند.

انتهای پیام/

قدردانی قطر از بی‌طرفی هند در برابر بحران خلیج فارس

وزیر خارجه قطر از بی‌طرفی هند در برابر بحران خلیج فارس تجلیل کرد

واژه های کلیدی: وزیر امور خارجه | کشورهای عربی | وزارت خارجه | جام جهانی | اخبار بین الملل | هند | وزیر خارجه قطر | بحران خلیج فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *